MV organics růžová kosmetika

by - 11:44


Pokud nevíte, tak jsem osoba s problematickou a citlivou pletí. Což prakticky znamená, že jsem chodící rajče, a když vidim cokoli popsané slovy ~sensitive~soothing~hydrating~balancing, I’m sold baby, I'm sold. Stejně tomu bylo tak i tady.

Kultovní australská značka kterou miluje i Emma Watson mě nalákala taky proto, že její produkty často používají i moje milovaný Estée a Anna.

Rose soothing protective moisturizer

Krémík. Hodně hutnej ale. Sice se hezky vsákne a udělá takový matnější podklad (vhodný pod makeup u mastné pleti). Ale nevim, nějak to neni ono. Mám raději lehčí krémy. Navíc jsem si nevšimla nějakýho zklidnění pleti. Škoda, ale tak důvod zkusit něco dalšího. 

Rose plus booster

Olejíček z okvětních lístků růže, jehož idea je, že obohatí cokoli do čeho ho kápnete. A on Vám v podstatě vyléčí pleť. Jako je moc příjemnej a krásně voní, ale prostě žádný terno za ty peníze. 


Je mi z toho smutno (jako fakt), ale ty produkty mě nenadchly. Nicméně moje a ségry teorie  je, že nám prostě nesedí růžovej olej a produkty z něj. 

Dear MV, it’s not you it’s me




You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji