So you browse for Eyebrows...(aka L'Oréal Brow Artist Plumper VS Maybelline Browdrama)

by - 22:04


Všichni asi známe ty řeči o tom, jak je obočí rám obličeje a celé mu dává jiný rozměr(doslova). A já se s tím vcelku ztotožňuju. S Carou přišlo do módy to huňatý, což způsobilo dva druhy šílenství:

a) Jak ze svého neexistujícího obočí udělat výraznější 
b) Jak moje dostatečně bujné obočí udržet na uzdě
S tím výrazně přibylo i produktů obočí a dva z nich tady porovnám.
Aby bylo jasno, podle předchozího členění jsem spíš typ b. Dřív jsem ho pečlivě domalovávala stíny a štětečkem, pak fixovala průhledným gelem, ale co mám tyhle řasenky na obočí, lenost vítězí...

Benefit browtint je na wishlistu, ale nejdřív jsem chtěla zkusit něco levnějšího, když tolik toho zahušťování nepotřebuju. Tak jsem si nejdřív koupila ten od Maybelline. Potom si ho půjčila ségra a chtěla ho taky. Má zvědavost a  blogerské srdce nezvládly koupit dva stejné produkty za sebou v takovým sledu bez vyzkoušení těch konkurenčních, takže jsem si pořídila i verzi od L'Oréalu.

Při porovnávání obalů rozhodně vítězí L'Oréal. Je delší, těžší, působí luxusněji. Nápisy se zatím neodřely, zatímco nálepka u Browdrama lehce olezla. Kvůli obalu si produkty ale nekupujeme, že...

Ovšem délka už hraje roli při používání a s delším kartáčkem se prostě líp manipuluje.(tato věta není metaforou). Co se týče tvaru kartáčku samotných, dost se liší. Přestože kulatý Maybelline působí legračně, aplikuje se s ním překvapivě snadno a rovnoměrně, navíc má delší štětiny, takže se i lépe ovládá množství produktu, které nanášíte. Kónický L'Oréal taky nanáší rovnoměrně, ale podstatně víc produktu. Člověk tedy musí být opatrnější a trpělivější. Oba gely se ale hezky chytají na jednotlivé chloupky takže hezky dobarví/vyplní/zafixují.
Největší rozdíl je ve formuli gelu samotného. Ten je nejvíc vidět na barvě, odstín medium/dark od L'Oréalu je spíš dark. Všechno je ale vidět na swatchích v drogerce, takže můžete lehce porovnat.
(Tip: zkuste to na chloupkách na ruce, je tam hezky vidět, jak se to chytne na obočí a taky je to docela sranda...zas ale neodejděte jak gorilka)
Fixací se liší. Respektive oba fixují, ale Brow Artist až moc. Maybelline je oproti němu daleko příjemnější na omak i celkový pocit.

Suma sumárum: Vítězem je Maybelline. Barva mi sedí líp, jednodušeji se nanáší a působí přirozeněji.

Plot twist: Stejně používám L'Oréal, protože ten první si nechala ségra (usnadní jí to život, někdy je trochu kopyto a zapomene nanášet jemně)

Ponaučení: Jestli už jeden máte, druhý nepotřebujete, ale jestli nějaký chcete, doporučuji Maybelline Browdrama.

Tip: Pokud Vás rozčiluje/odpuzuje kulatý aplikátor, za bambulkou je zúžení, kde se to dá odstřihnout a ještě vám zbyde dobrý centimetr a půl k malování. #genius

xx

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji