Jurlique Calendula Calming Mist

by - 12:12


Poprvé, když jsem se začala zajímat o pečující kosmetiku, jsem byla dost skeptická k tzv. toning stage a kdybyste mi řekli, že se tonika stanou prakticky mou úchylkou, asi bych se vám trochu vysmála. Nicméně jsem došla do fáze, kdy právě tonika mají nejpočetnější zastoupení v mé "skromné" sbírce pečujících kosmetik. Ne vážně, snažím se to omezit. 
Nicméně tohle tonikum je pro mě jako stvořené, minimálně z marketingového hlediska. Pokud něčemu přiřadíte vlastnosti jako "calming", "soothing sensitivity" a "redness rescue", tak to musím mít (#osudrajcete). Původně jsem se šla kouknout na ségru tohoto produktu, jejich superslavnou růžovou vodu, ale proklamované zklidňující vlastnosti si mě získaly.

Krásný, těžký obal z mléčného skla sice není nejvhodnější pro cestování, ale na druhou stranu krásně padne do ruky. Co už je horší je samotný rozprašovač. Spíš než mlhu totiž vytváří regulérní spršku. A to při míření rovnou na obličej není úplně ono. (Ano, tonikum aplikujete na obličej přímo, podobně jako to od Caudalie.) Samozřejmě se to dá vyřešit zvětšením vzdálenosti ze které míříte na obličej, ale nevyhnete se tak určitým ztrátám produktu. To je asi jediná a zároveň nejslabší stránka produktu, protože vystřelit si oko po ránu tonikem, to opravdu nechcete (Ale zase je to vcelku efektivní probuzení). 

Se zlověstnou střičkou přichází i velké množství produktu, které po aplikaci lehce vklepu prsty (záminka pro masáž dobrá) ale do minutky se dá aplikovat další část Vaší péče, pro kterou bude pleť krásně připravena.
Co se týče účinků, ty jsem poznala už po prvním použití. Jako vážně, pleť byla ráno po použití podstatně sjednocenější, klidnější a vyrovnanější. Nutno říci, že od té doby se stav mé pleti podstatně zlepšil, ale mám pocit, že právě tohle tonikum k tomu výrazně dopomohlo. Ostatně obsahuje samé dobro: měsíček lékařský, heřmánek, aloe, extrakty z lněného semínka a okurky. Rychle se z něj stala taková klasická volba v péči, od které vím co čekat, ale taky parťák pro případy, kdy jsem to přehnala s makeupem. Lehké orosení totiž pomůže všechno lépe sjednotit, popřípadě pomůže s blenděním.  (budeme předstírat, že je to legitimní slovo, ok?!)
Po zhruba 6 měsících téměř každodenního používání jsem u konce tohoto 100ml krasavce a můžu říct, že jediná věc, co mě odrazuje od další koupě, je ta střička a touha objevit další skvělá tonika.

A jak to máte Vy? Používáte tonika, nebo ne? Případně jaká?
Vaše A.

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji