Kevyn Aucoin: The Sculpting Powder

by - 16:24

Pěkné Velikonoce vinšuji! Doufám, že si je užíváte ať už pro delší víkend nebo tradice. Mě na malování vajec sice moc neužije, ale malování obličeje to je moje. Nedávno jsme se s kamarádkou dost nasmály nad tímhle memem a právě to mi připomnělo, jak moc miluju tenhle produkt a že jsem o něm ještě nic nenapsala.


 Jedná se tedy o konturovací pudr Kevyn Aucoin, další hero produkt snad všech  blogerek.  Pokud vám není úplně jasné, o co se jedná, tak je to pudr, který vám pomůže zvýraznit (nebo i nakreslit, když to pohrotíte) kontury obličeje.  Dost možná k něčemu podobnému používáte bronzer, ale pozor, není to totéž.  Bronzer má totiž původně vrátit teplé letní odstíny obličeji, dodat pocit, že jste se zrovna vrátili z dovolenky.  To, že ho aplikujete spíš po stranách obličeje a trochu ho tím tvarujete, je taková lehčí forma konturování.
Tenhle pudr má, právě naopak, absolutně studený podtón a tak dosáhnete vytvoření/umocnění stínu. Tím si tak můžete přiostřit rysy obličeje, zúžit nos atd. Zkrátka jako když stínujete při kreslení. Neděste se, nemusíte to zrovna přehánět a absolutně si předělat obličej, krásní už stejně dávno jste (fakt!) . Kromě toho, když to přeženete, můžete z toho vyjít trochu jako zombík nebo mrtvolka, právě kvůli těm studeným podtónům šedé.  Sama ho používám klasicky jen na nejpropadlejší místo tváře, kde soustředím první tah a rozmazávám dál po stranách obličeje (směrem dolů a na spánky). Jakoby podle pravidla 3 užívaného pro bronzer. Konturování nosu mi nejde, vypadám pak jako blázen a taky mi to přijde trochu ujetý, opravdu to hrozně mění obličej.


Návod na přežití při konturování:
  1. Před nanášením oklepat štetec s produktem
  2. Blendit, blendit, blendit
  3. Štětec kterým jste nanášely makeup a blendit (pokud jste to přehnali)
A teď konkrétně k produktu samotnému. Ten je prostě skvělý. Od obalu po vnitřek. Tak upřímně, ještě aby ne, není zrovna nejlevnější. Krásný obal z pevného plastu v sobě skrývá  3.1g silně pigmentovaného pudru, který je krásně jemně namletý. Tím pádem se to s ním i jednoduše přežene, takže při nabírání na štětec to chce opravdu lehce (ani nepřijíždím, jen tak „ťupkám“) a pak ješte oklepu a teprve potom aplikuji. Důkladné rozmazání do ztracena zajistím ještě jiným štetcem s trochou bronzeru, který vrátí barvu mému totálně bledému obličeji. Zní to jako zdlouhavý proces, ale v reálu je to jen na chvilinku. Navíc mě to opravdu baví, je docela sranda pozorovat tu změnu tváře.

Co mě opravdu překvapilo, je jeho výdrž. Jendou jsem se takhle vracela z menší vínové seance a klasická věta ve výtahu před zrcadlem nebyla:
 „Ó bože, takhle vypadám celej večer?!“ 
ale vystřídalo ji :
„Je hele, ten stín tam pořád je, i když na zbytku obličeje už je jen rozmazaná řasenka, hustý.“
Jako opravdu dal 10 hodin.  Je to prostě láska.

Co se týče logistiky, objednávala jsem z CultBeauty společně s Oskia RCG. Za nekřesťanské peníze (ale zrovna to bylo výhodně fakt, jsem trochu markeťák, tak vím, o čem mluvím) v odstínu medium. V tu dobu tam ani žádný jiný nebyl, teď je na výběr ze tří. Nicméně jsem dost světlá a medium mi nedělá žádné potíže, light bych možná nemusela třeba oklepávat ze štece, ale whatever. Navíc právě tenhle odstín je nejčastěji vidět v postech a videích různých blogerek.
Takže sbohem komplexy z kulatého obličeje a killer cheekbones come to us! Aspoň na chvíli.

Vaše A.

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji