Oskia Renaissance Cleansing Gel

by - 16:07




 Ahoj, dneska přicházím s další recenzí pečující kosmetiky, tentokrát s cleanserem, prvním a zásadním krokem péče o pleť. Pokud tomu chcete říkat pořádně česky, byl by to teda odličovací/čistící gel, což kromě toho, že to podle mě je málo jednoslovný a né úplně libozvučný, to taky zní spíš jako savo.

Po lingvistické a pseudovtipné chvilce se vracím zpět k tématu. Tím cleanserem je veleznámý(alespoň v rámci světového bloggingu) Oskia Renaissance cleansing gel. AKA něco, o čem pořád dokola spílají mé nejoblíbenější bloggerky (Anna a Lily) a nejen ty. Takže po tom, co mě opustila má oblíbená Emma Hardie (na kterou jsem taky měla pěknou pifku, hlavně kvůli balení) a chvilkovému přemlouvání, že přeci nepotřebuju drahý cleanser, měli na CultBeauty akci k nákupu a já podlehla.

Začneme, hezky povrchně, u obalu. V podstatě nemám co vytknout. Má krásný, čistý design, je z kvalitního plastu, nápisy se taky i při častém cestování neošoupaly. A na poličce prostě vypadá krásně(#priority).

Hlavně se ale dávkuje pumpováním, takže nás míjí dlabání balzámu z kalíšku, což je hlavně z hygienických důvodů lepší.  Holky bloggerky si většinou stěžujou, že není poznat, kdy dojde. Je teda fakt, že ten konec přišel záhy….jak už jsem zmínila, balení je z kvalitního plastu, takže i proti silné žárovce se těžko prohlíží obsah. Mě to ale zas tolik nezraňuje, protože mám doma stejně vždycky něco dalšího, čím se můžu odlíčit(minimálně kokosový olej).

Byla jsem spíš překvapená tím, že došel vcelku brzo. Možná to bylo přehnaným očekáváním, protože podle holek „ this stuff will last you absolute ages“ OK, nemyslím si. Nemůžu dát přesnou statistiku, ale byly to cca tři měsíce. A to jsem ho používala spíš jednou denně a docela jsem s ním i šetřila. Tím se dostáváme k dávkování. Je ho třeba docela dost. Dvě pumpičky, sice to holky tvrdí, že je to akorát, ale já si u toho opakovaného pumpování připadala hrozně hýřivá. Asi to bylo spíš psychologické, ale bylo to tak. Jedna pumpička opravdu stačí jen na tenkou vrstvu i na odlíčeném obličeji.  Dvě jsou pohodlnější a dají vám ten pravý prožitek z odlíčení (to existuje, fakt)


V názvu je sice gel, ale k takovému tomu klasickém, drogerkovému, co napění a totálně vás vysuší má pěkně daleko. Při kontaktu s teplem kůže a při masáži se mění na olej a při styku s vodou na emulzi, takže se to krásně všechno setře (navlhčeným ručníčkem) bez jakýchkoli pozůstatků na pleti. A krásně voní.
Co se týče efektu, je super. Teda záleží na očekávání. Pleť odlíčí poctivě, při ranním, nebo druhém čištění taky fajn. Ale jenom to. Žádná velká láska se z mojí strany nekoná. Oproti Emmě je podstatně lehčí, což někomu asi vyhovuje víc, ale mě to u něj prostě chybí. Pak už jsem ho měla na takové to ranní čistění, kdy nepotřebujete nic heavyduty. A nějakou obří změnu jako třeba prozáření pleti jsem taky nezaznamenala. 
No ovšem největší FAIL je to, že mě pálí v očích. Rozbrečí jak cibule. Sice mám oči docela citlivé, ale nijak extra a s žádným jiným odličovačem se mi to nestalo a to i z řad těch levnějších.
Celkem bych to shrnula na průměrné účinky za dost peněz. Tím nehejtuju značku jako takovou, ani nezpochybňuju názory jiných bloggerek, jen z něj nejsem tak perplex a byl pro mě trochu zklamáním, hlavně jak pálí v očích. Nicméně jsem ho zaznamenala na instagramech českých bloggerek, tak jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet u nich. 
A co vy? Znáte? Máte? Chcete? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Neznam :(, nemam :( a po tvoji profi konstruktivní kritice ani nechci. Ovšem článek je lahůdka (zvláště lingvistická nepseudovtipná chvilka).

    Tvůj věčný tajný ctitel jménem Zuzík (haha)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3
      http://images.firstcovers.com/covers/y/you_know_i_love_you_right-5147.jpg

      Vymazat

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji