Rimmel London Match Perfection Concealer & Highligther

by - 17:33

Follow my blog with Bloglovin


Dneska přicházím s opravdu praktickou věcičkou. Ok, korektory/concealers/highlighters nejsou žádná novinka, ale kdo z nás nepotřebuje zakrýt kruhy pod očima ať už z divokých párty oslavujích konec semestru(pololetí)/začátek toho dalšího nebo třeba zimní depresi, jarní blues etc.
Vybalím to rovnou, tohle je podle mě nejlepší korektor z drogerie. Alespoň co jsem zkoušela(a že jich bylo). Navzdory absolutně nejblbšímu obalu ever. Asi by mi ani nevadil ten štěteček na konci, se kterým žádnou parádu ani blendění neuděláte.K tomu stejně nevyužijete ani klasickej doe foot aplikátor (taková ta tyčinka, co má na konci houbičku, kdo tomu najde kloudnej překlad, dostává ocenění lingvista sassismatic bloggovací komunity). Spíš mi vadí, že se špatně reguluje množství, které vymáčknete. Nehledě na to, že je nepraktičtější ho skladovat ve svislé poloze. Taky se mi jednou stalo, že se prostě jen tak začal valit ze štětečku, až jsem ho měla plné to víčko. Na druhou stranu je ale lehoučkej a dobře přenosnej, nápisy se z obalu se příliš neošoupávají, tak ani
nevypadá moc nechutně. :D



Nejsvětlejší odstín Ivory, kterej by byl má automatická volba, protože jsem bledule, je prostě moc do růžova. A tý já na svým obličeji víc nepotřebuju (#osudrajcete) Obecně preferuju odstíny do žluta.
 Ale přestože se jedná o tmavší odstín, je tak akorát pro většinu běloušků, ale i snědoušků. Nechápu, ale tipuju, že to bude tím středním krytím  (markeťácky nazváno"skin adapting technology") To nemyslim vůbec zle, ale jestli se v něm mají snoubit krycí vlastnosti korektoru a prosvětlující rozjasnovače, tak žádné HC krytí nečekejme. Je to zkrátka skvělý kompromis mezi oběma. Kruhy pod očima zakryje (ne stoprocentně, ale bude z Vás jen 25% zombík), oční okolí i lícní kosti rozjasní a případné nedokonalosti jako začervenání a pupínky skryje, ale dál nezvýrazní. Což je tak trochu zázrak. Win-win situation.

Další důležitá vlastnost je, že vypadá opravdu přirozeně. A ani si nemusíte dávat takovej pozor, kolik ho nanášíte, protože se skvěle roztírá.
Co se týče výdrže, je taky super. Večer sice opravdu nebude vypadat jako 10 minut po aplikaci, ale tak přirozeně vymizí a rozhodně se neslívá do vrásek, šmouh ani nic podobnýho. A úplně v pohodě ho můžete vrstvit, takže win-win situation again.

Je to už můj druhý kousek a jak asi víte, repurchase je v blogosféře znamení velké lásky (VSL). A co Vy, čím maskujete post-party obličej?

xx




You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji