Nejlepší štětec na oční stíny, který seženete všude a nestojí milion korun

by - 21:11


Doopravdy si myslím, že správné nástroje pro nanášení makeupů jsou život měnící. Když jsem si koupila svoji první sadu štětců, opravdu to posunulo mojí makeup game. A není to jen rozmazlenost toho, že pak máte čistý ručky nebo si připadáte trochu víc jako Lisa Eldridge. To, čím barvičky nanášíte prostě fatálně ovlivňuje to, jak to potom bude vypadat. Což je u obličeje vcelku podstatná věc. Zárověn štětce mohou být drahá záležitost, pokud teda chcete ty kvalitní (jako s tim milionem jsem to možná trochu přehnala). Jinak tady bych ještě chtěla zdůraznit, že je lepší si všechno nanášet prsty, než jednim blbym levnym štetcem. Jenže pak je tady Ebelin, vcelku basic značka dostupná v DMkách jejíž produktová řada v sobě skrývá jeden klenot, který Vás tomu vyvaruje. 

Štetec na oční stíny, který je vskutku multifunkční a hlavně: blendí. Což je fakt nechutnej anglicismus, zároveň podle mě nejdůležitější akt v rámci líčení. (pro lidstvo a světový mír velice podstatné pozn. red.) Nanesete jím všechno: základní vrstvu přes celé pohyblivé víčko, tmavší stín do záhybu očka (pro Vaše mega sexy sultry smokey eye), s lehkou ručkou i stíny do spodních řas, světlý odstín do vnitřního víčka nebo pod obóčo a ještě to s tím všechno rozmažete do ztracena. (ne nutně v tomhle pořadí a za předpokladu, že ho mezi tím alespoň trochu otíráte a všechny pigmenty se Vám v něm nematlaj dohromady). 



Taky je hezkej. Černobílá je má nejoblíbenější kombinace obecně, navíc rosegold štětců už bylo ažaž. Což by reálně mělo být fuk s ohledem na poměr cena/výkon, ale moje oči jsou pak klidnejší. Místo v obalu ho pořídíte v tom průhlednym penálku co je na první fotce. Takže je to tak trochu bezobalu/zerowaste/recycle/upcycle jakkoli tomu chcete říkat. Vejdou se do něj ještě další dva až tři štetce, nebo třeba oční linky a cokoli jinýho úzkýho a dlouhýho. Velice praktické.
Hlavně si myslím, že je to ideální štětec pro ty z Vás, kteří si stíny dáváte jen občas nebo se chcete naučit dávat si stíny a nevíte jestli Vám to půjde/ bude Vás to vůbec bavit, líbit se atp. No a v neposlední řadě hlavně pro ty, kteří nejsou ochotní dát za štětec třímístné částky. 

Jestli štětce hrotíte podobně jako já a máte pro mě tip na nějakej dobrej, tak sem s ním! A pokud si myslíte, že psát odstavce o něčem tak pitomym jako je oční štetec, tak Vás taky pochopim, ale mě zas nebaví věci jako fotbal. 

xx Amálka


You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji