Pixi allstars

by - 22:55


Dobrý den milovníkům kyseliny glykolové. Té, která pohltí všechny Vaše odumřelé kožní buňky z povchu, prozáří Vám pleť a pustí další séra a tak blíž k jádru pleti. A pokud vás trápí šupinky, tak tohle je ted prosim vaše nova bff a měli byste ji vyměnit za klasický peeling. 
Já a kyslelina glykolová máme velice komplikovaný vztah. Ale je to tím, že jsem hrozně lehce podrážděná a přecitlivělá 🙃 Ne jako fakt, musim s ní opatrně a záleží hodně na tom, jak zrovna sedne formulace konkrétního produktu. Tady je to tzv. plichta. (pozor sportovní termín!!!) Jedna sedí jedna ne.


AKA můj obdenní second cleanse. Druhý, protože se s ním pořádně neodlíčíte, a taky se kyselinka bude starat o pleť, nikoli o makeup. Obdenní, protože to s kyselinkama nepřeháním. Obzvlášt v létě. Obsahuje bahýnko, takže trochu dře a neni to uplně pohlazení, spíš to je cítit trochu jako písek na nádobí lol. V tom nejlepším slova smyslu ale! Ten co všechno hezky umeje!. Beztak ale není ideální k dlouhému masírování, protože rychle zasychá. Můj oblíbený postup je: nanesu, lehce vmasíruju vlhkýma rukama, vyčistím si zuby, on mezitím působí, a já setřu mokrým ručníčkem. Pleť je hebká a krásně připravená na další tonika, séra, krémíky atd. Museli jsme si na sebe sice trochu zvykat, ale nakonec láska. 
funfact: dostala jsem jí od kamí výměnou za zimní kabátek , takže díky Míšo👌


Nemyslím si, že existuje slavnější tonikum. Je to jejich bestseller a jeden z prvních peelů na trhu. Milujou ho snad všichni. Kromě mě. Jako voní krásně, lahvinku má krásnou, všechno by mělo klapat. Akorát já po něm jsem možná prozářenější než obvykle, ale taky rudější než obvykle. Lidi, co mě znají i v reálu by teď řekli, že to snad ani není možný, ale opravdu ano, je. A to úplně není můj nejoblíbenější look. Moje pleť ho trochu nesnáší. Nic zásadního, ale prostě rudnu jednoduššeji než obvykle a to už je co říct. Pokud jste na tom s citlivostí podobně jako já, zkuste třeba kyselinu mléčnou, nebo nějaký jiný peel pads, se kterýma se ted vyloženě roztrhl pytel (protože už není rok 2008 a nechceme být matní, nýbrž prozáření a lesklí jak diskokoule. Me likey.) 



Nejoblíbenější produkt od Pixi je za mě ale stejně Double cleanse a to nejen proto, že ho dělala Caroline, kterou bezmezně uctívám. Taky udělala přehled nejlepších produktů od Pixi, kde Vám poví něco i o dalších produktech a poinformuje mnohem erudovaněji než já. Soo if u fancy some skincare procrastination...




S tou dostupností v čechách už to taky dávno není taková tragedie. Před nedávnem začala miniatury prodávat Sephora, nebo si full balení můžete přihodit do košíku i na Asosu (maj super beauty sekci) a samozřejme pořídíte na globalnich eshopech.  

Hebké pleti zdar!
Amalka

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji