Aesop Parsley seed mask

by - 18:03




Asi nejvyhypenější produkt australské značky Aesop je právě tato jílová maska. Jakožto jedinec s problematickou pletí jsem si ji samozřejmě musela pořídit, obzvlášť když mi s ní moji nejoblíbenější influencers mávaj pořád před očima. Měla by čistit, ale zároveň nevysušovat, protože má v sobě šípkový a pupalkový olej. 

Balení je krásný, trochu oldschoool ale funkční, bez zbytečnejch cingrlátek, ale zase ne tak minimalistický, že si ho spletete s dvaceti dalšíma minimal značkami. Na designu si značka zakládá (každý flagship store má originální a hlavně krásný interiér), což jako člověk, který má rád všechno hezký, hodně cenim.
 

Nicméně maska samotná mě nijak neuchvátila. Kromě vůně. Jestli máte rádi bylinky a jak voní, budete tu masku milovat. Ale pokud nemáte mastnou pleť (vyloženě jako koblížek), tak vás maska stejně vysuší. Sice je konzistencí mnohem jemnější než ostatní jílové masky (po zaschnutí si nebudete připadat, jako byste se oplácali hlínou z hodiny keramiky),  ale to nemění nic na tom, že moje pleť potom byla jako sušenka. Třeba na ni bude ta Vaše reagovat jinak, nicméně jestli na ní máte zálusk, tak si nejdřív sežeňte vzoreček. V Ingredients Vám ho za prosíka určitě rádi dají. 

Já tam k nákupu  dostala balíček vzorečků, které vesele používám při cestování  a už si díky němu brousim zuby na lutent facial concentrate. 

xx

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji