The Little Beauty Parcel - adventní kalendář od feelunique

by - 21:33



Jsem si vědoma faktu, že v lednu adventní kalendáře nikoho moc nezajímaj, ale tak kvalitní názory potřebujou čas, že (vůbec to neni tim, že bych byla zpomalená, nene) A třeba si na mě za rok, až budete nějaký chtít, vzpomenete. Takže zpátky v čase, kulíšci. 

K čokoládovému adventnímu kalendáři nemám moc blízko. Prostě si o adventu můžu uloupnout co den to čtvereček z normální čokolády a vyjde to nastejno. Ale jakmile jde o šminky, to je jiná. Každý rok, když nastává vánoční šílenství, chci zhruba tak všechny adventní kalendaře, co dostávají v rámci PR globální holky blogerky. A tak čumim na ty videa, kde je porovnávají a tiše závidím, protože nemám svědomí na to si koupit něco tak drahého před vánoci sama pro sebe. Nicméně jsem dítě prosince, a po pár letech doufání, že mi ho k narozkám někdo koupí sám od sebe, jsem skončila u toho, že jsem sestře poslala link se slovy tenhle mi kupte, díky. Nakonec to ještě dopadlo tak, že jsem ho kupovala i ze svého účtu, jen jsem přepsala číslo karty, lol. Na obranu svojí rodinky věděli, že nějaký chci, ale neznali požadavky výběrového řízení.  
Co se týče volby jela jsem hodně na poměr cena/kvalita. Plus v čechách jde ještě o dostupnost, klasika. Obsah můžete prolustrovat online, takže to neni uplně překvápko, ale zase nekupujete zajíce v pytli za 90 liber. Obecně jsem ale věděla, že spíš než od konkrétní značky bych raději od retailera/zastřešující společnosti. A to prostě proto, že je to větší vzrůšo, jelikož tam bývají různé značky, různé typy produktů a nejde jenom o kus portfolia jednoho brandu. 
Tak jsem skončila u toho od Feelunique, webu co je v podstatě variace ASOSu  na kosmetické téma. 


Tak zaprvé balení je krása. Sice vcelku překvapivá volba barev i motivu,  ale aspoň to kolem sebe neřve VÁNOCE, jako všechno ostatní tou dobou. Kromě efektních desek mě velice okouzlila superroztomilá básnička na vnitřní straně. Fakt si to přečtěte. Je to taková pošťácká doručovací pohádka, co souvisí s produktem a je plná slovních hříček. Četla jsem si to skoro při každém otevírání a vždycky mě to tak hezky vyklidnilo. Jinak uspořádání je "krabičkové" tzn. ne uplně nejpraktičtější, protože se to jakoby může bortit, ale já to dělám tak, že tam tu krabičku vracím a navíc vzhůru nohama, aby se mi to nepletlo a ubývala mi čísílka. 



Co se týče obsahu. Jsem spokojená. poměr cena kvalita se vydařil. Balení jsou povětšinou vzorky a cestovní minis, ale tak to nás asi nikoho nešokuje, že tam nenarvali fullsize šampon. Tady na těch balíčcích mě nejvíc baví to, že vyzkoušíte něco, co by Vás normálně nenapadlo koupit. Objevila jsem takhle například svoje nejoblíbenější krémy na ruce od La Source
Největším překvápkem  pro mě zatím byl Brazilian Bum Bum cream, který má tak stupidní branding a message, že by mě to normálně nenapadlo koupit (pomocí krému se Vám prdelka nezmenší, šok). Ale voní fakt krásně, hezky se vsakuje a vůbec je to dobrej tělovej krém. 



Dlaší top picks:

Caudalie odličovací olej. Caudalie miluju, na odličovacích olejích moc neujíždim, protože zkrátka nejsou úplně nejpraktičtější. Všudě tečou a člověku zůstanou spíš na rukou než na obličeji. Ale tenhle je super, stačí ho trocha, takže se s nim nemusíte hnedka zlejt a strašně, ale strašně, hezky hydratuje a nechává hebkou pleť. Asi pořídím fullsize. 

Sérum s vitamínem C, céčko se hrozně hypí, protože je to silný antioxidant a je obecně prospěšné nejen v zimě proti nachlazení ale i pro pleť. Konkrétně tohle sérum je moc příjemné, hezky se vsakuje (někdy trochu problémek u sér s vit. C) a hlavně mi přes noc z poloviny zahojilo rozdrbanej frňáček od věčnýho smrkání, very impreCive. 

Tekutá rtěnka od Lime crime, opět značka od které by mě nenapadlo si nic pořídit, protože prostě nemají černobílé balení a cílí spíš na teens. Ale ta formule, to je nejlepší složení tekuté rtěnky, co jsem zkoušela. Nanáší se v tenké vrstvě, člověk ji ani necítí, nevysušuje. Když budete jíst burger, tak vám asi nevydrží, ale jinak je výdrž super. Konkrétně tento exemplář má v sobě třpytky, což je sice trochu epes rádes, ale já fandím jakékoli třpytkové extravaganze. 

Sigma štětec. Kdokoli mi dá sigma štětec, toho budu milovat. Easy. 


Taky tam byl svatý grál beauty komunity - magic cream od Charlotty,  která mimochodem dostala řád MBE za celoživotní přínos beauty průmyslu (tzn. Her Majesty The Queen se jí reálně dotkla) . Nicméně krém samotný se mě nijak nedotkl (🙃) Trochu jsem to tušila, protože je to heavy duty mastnotka, tudíž nic pro mne ale spíš pro suchou pleť, která chce rozjet glow. Co mě ale zklamalo spíš než finish byl fakt, že se mi krém odrolil s makeupem (takovýto jak se nevsákne, zůstane na povrchu a žmolí zrovna, když si lakujete obličej) To nesnášim, připadám si pak, že se rozpadám, je to docela nechutný, navíc to vyžaduje kompletní odlíčení, takže pruda. Už má nový domov. 

Zbytek jsem zatím nezkoušela, nebo mě nijak extrémně neokouzlil. 

Long story short, je to super věc, všem doporučuju pořídit sobě i komukoli, kdo jen trochu používá kosmetiku. Je to sranda, navíc dotyčný Vám bude vděčný celý advent protože It 's a gift that, litterally, keeps on giving. Doufám, že jste ve zdraví přežili svátky i období nových začátků a osobnostních změn trvajících cca první lednový týden.
See u later. 

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji