Clinique Chubby Sticks

by - 20:38



Po těhle kultovních pastelkách na rty jsem pokukovala už dlouho, ale nějak jsem se nemohla rozhoupat. Takže když přišel o Vánocích do Sephory tenhle balíček čtyř menších(1,2g oproti 3g normální velikosti) musela jsem ho mít. Cenově to vyšlo prakticky nastejno, akorát vyzkoušíte víc odstínů,což je super. Od plného balení se ještě liší průhledným víčkem.
Roztomilá růžovo-(disko)stříbrná taštička obsahovala 4 změnšené verze Chubby sticks z toho 2 klasické a 2 intense(řada s větší pigmentací)

06 Woopin´watermelon
Při první aplikaci, byl trošku zklamáním, protože na první pohled nezanechal barvu. Opak byl pravdou. Lehounce pigmentovaný do světle růžové, krásně a přirozeně zvýrazní rty, trochu ve stylu my-lips-but-better. Takže se nenechte oklamat swatchem.

15 Pudgy peony
Momentálně má nejoblíbenější barva na rty vůbec. Taková ta: nevím co na pusu, tohle bude vypadat dobře vždycky a ke všemu (sice se můj šatník skládá převážně z černé a bílé, ale podle mě se netluče s většinou barev). Co se týče pigmentace je skvělá. A to se nejedná o tu z intense řady. Má tak poloviční krytí, které se dá se krásně vystavět do (skoro)plného. A při tom nemáte pocit, že toho na sobě máte tunu. Finish je lesklý, ale ne moc, tak zdravě.

08 Grandest grape (intense)
Krásná podzimní temně vínová barva. hodně pigmentovaná, ale opět platí, že nemáte ten těžký pocit na rtech. Tím, že se jedná o takhle tmavou barvu a zároveň výživnou rtěnku, prostě se maže. Jídlo nevydrží, kafe jo.  Ale není to žádná tragedie, jenom prostě musíte dávat pozor jako u většiny rtěnek.

05 Plushest punch (intense)

Prakticky platí to, co pro předchozí kousek. Skvělá pigmentace, výdrž průměrná. Tady mám spíš problém s barvou. Je hodně výrazná a přijde mi, že mi nejde k tónu pleti. Dala bych jí spíš snědým kráskám a nebo holkám s menšími rty (když si vytvoříte obří flek barvy, co vám nesedí, přes půlku obličeje nevypadá to hezky). Se tam se o to pokusím, ale hned jí musím odlíčit, to se fakt nedá.

Zleva podle pořadí v článku: 06, 15, 08, 05
Když to shrnu, řekla bych, že jsou prostě super. Nejlepší na nich je, že se nanáší v tenké vrstvě, na rtech jsou lehké a vůbec je necítíte. Výdrž je taková, jakou byste u lesklých rtěnek čekali, ale mizí tak pomalu a přirozeně, fakt jenom když jíte/pijete takže neskončíte jako blázen s konturkou kolem rtů. A všechny další máslíčka na rty a podobný pastelky, co jsem vyzkoušela, nebyli ani podobný a to hlavně pocitem na rtech. Ne, že by neplnily svou funkci, ale prostě je to něco jinýho. 

xx

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji