Vzorkovna No.1

by - 21:24


Ahoj, vítám Vás u zcela zbrusu novýho a božího konceptu...
Ok, možná to nebude až tak vzrušující. Vzorkovna, jak název napovídá, je založená na vzorečcích. (šok)


Nechte mě to dovysvětlit, jsou to vzorky, které je mi líto jen tak nechat bez povšimnutí a nevyjádřit svůj cenný názor. Takže takový minirecenze, dojmy nebo zda si (ne)pořídím plnou verzi atd...

Kiehl´s Hydro-plumping Re-texturizing serum concetrate
Jemné sérum s lehce gelovitou strukturou, které se při roztírání po obličeji ještě víc zjemní a promění se skoro až na vodičku. Pěkně silnou a nabitou ingrediencemi, které zaručí celodenní hydrataci. (Ty jo jako klidně bych jim mohla psát reklamní slogany). Ne, fakt, jestli hledáte nějaké lehké denní sérum pro hydrataci, tohle je super volba. Obzvlášť pro vás s mastnější pletí. Ideální na léto. Lehce se aplikuje, rychle vsakuje a nezanechává žádný nežádoucí pocit na povrchu pokožky. 

Tuhle mini verzi jsem dostala v rámci věrnostního programu Kielh´s. Ale určitě ji mají i v klasických sáčcích. Protože Kielh´s už prostě má takovou filosofii, kdy tvrdí, že si máte kosmetiku nejdřív vyzkoušet a pak koupit. Takže když tam nakráčíte a poprosíte je o vzoreček vytipovaného produktu, určitě Vám vyhoví. Možná to zní bláznivě, ale všichni jsou tam hodní a sluníčkoví a když je hezky poprosíte....A k nákupu, máte vzorečky jisté. Proto je taky tak trochu jasný, která značka bude téhle rubrice kralovat. (konec chvalozpěvu, pozn.red.)

CLINIQUE superdefense SPF 20
Další dárek k nákupu (společně s nyny květovanou taštičkou a třemi dalšími miniprodukty). Tenhle pokračuje ve vyletněné tématice. Jakmile je na něčem napsáno SPF xx, tedy sluneční ochrana, chci to. Má to co dočinění s mou světlou pokožkou a náchylnosti k popáleninám od sluníčka a hlavně uv záření silným způsobem urychluje stárnutí pleti. A pak je tu taky rakovina. A to nechceme asi nikdo. Já vím, trochu silný kafe na úvod, ale tak to prostě je. Krém je lehký, hezky se roztírá. Až moc. Mně prostě přijde, jako by to byl jenom krém s SPF a nijak víc nevyživuje, jak jeho anglický název moisturizer proklamuje. Škoda, ušetřit si krok ráno při rutině by neuškodilo. Možná jestli máte mastnou pokožku. Ale i pro normální by mi přišel až moc "nevýživný". Cítit tou klasickou vůní opalováku je, to mi ale nevadí. Problém lehce přichází s aplikací makeupu. Přijde mi, že po něm klouže, a drží se na povrchu. Což zase dává smysl, když má udělat ochrannou bariéru mezi pokožkou a světem, ale mě to nevyhovuje. Vypotřebuju baleníčko, velké nekoupím.

CLARINS true radiance SPF15 makeup
Tohle je moc velkej sympaťák. Vlastně mi ukázal, že celý ten radiant/glowing/healthy look není úplně od věci. Střední krytí, krásně se roztírá, lehká textura. A pak ještě vypadáte, že jste spaly 12 hodin. Samozřejmě jsem nedostala odpovídající ostín (jako řeknětě mi, kolik češek/středoevropanek má snědou pleť, podle mě rozhodně teda menšina. market research, babe), ale i to jsem mu prominula (a nosila doma v obýváku). Rozhodně zvažuji koupi a obecně zkoušku Clarins makeupů.

Komentujte, hejtujte, dejte feedback...

xx


You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji