The BodyShop Early-harvest raspberry bodyscrub

by - 13:17


Docela dlouho jsem na tělových peelings, scrubs (nebo jak tomu chcete říkat) nijak neujížděla, přišlo mi to jako další krok v tělové péči, kterou už beztak zanedbávám, ale za poslední rok, jsem se je dost naučila používat, takže bylo jasný, že na nějaký z bodyshopu brzy dojde.

Vybrala jsem tuhle malinovku, která krásně voní, svěže, ne moc sladce a po malinách (překvápko) jsou v ní zrníčka a vypadá jak marmeláda. Ale nejezte to. Kromě toho, že to tam mají napsaný, to opravdu ani dobře nechutná. Ostatně to, že se nedá jíst je asi její jediný zápor.

Pointa je jednoduchá, má obrousit odumřelé kožní buňky, což zvládá hezky. Jeden by neřekl, jak taková činnost může být relaxační a super zábavná, tak to taky někdy zkuste.
Kromě obecného používání jsou peelingy vhodným parťákem k depilaci. Odstrtanění buněk před holením jednak zlepší povrch a líp se dostanete k chloupku a zároveň pomůže předcházet zarůstání (fakt to funguje a je to super). Používám jen na nohách, jinam ne (vítecomyslim).
To všechno samozřejmě platí pro peelingy obecně.

Tenhle jsem si ale oblíbila pro jeho lehkost, je to gel, nečekejte žádný těžký olejíčky a v nich nasypanej cukr/sůl. S tím jde zas ruku v ruce to, že nijak extra nevyživuje pokožku, ale zase se po něm necítíte nijak suše, to ne. Takový ten akurátní pocit čistoty.


Jestli chcete nějaký vyzkoušet a nevíte si rady, tenhle Vám vřele doporučuji. Bodyshop je sice dražší značka, ale zase to není nic, co by vám nevydrželo, vydržel mi tak půl roku a používala jsem ho docela často, aspoň jednou týdně. Takže láska.

Co Vy, jak jste na tom s peelingama? 

xx

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji