Haul

by - 12:40


Dneska přicházím s haulem,  kde se budu snažit vysvětlit, jak strašně nutně potřebuju všechny tyhle krásný lahvičky. Objednávala jsem z feelunique.com, kde jsem měla už nějakou chvíli wishlist a v podstatě jen čekala na slevovou akci. 


Objednávala jsem jen skincare věci, snažím se totiž investovat spíš do nich, než do šminek jako takových. Samozřejmě jsem vybírala ze značek, které nejsou dostupné u nás.
Časem čekejte recenze.

BalmBalm deep cleansing balm
Má láska ke cleanserům je bezmezná, tenhle mi na feelunique vždycky vyběhl a četla jsem pochvalné recenze, je 100% organický a obsahuje samé dobro, tak jsem ho chtěla vyzkoušet, když už mi došla oblíbená Emma Hardie. Zatím dobrý.

Muslin Cloth
Už dlouho řeším to, čím stírat cleanser při čištění (já vim, strašná trága). Ale klasický ručníky jsou na mě moc hrubý a utěrku k tomu určenou mám jednu od EmmaHardie, kterou prostě prát pro užívání 2x denně nestíháte. Tak jsem koupila tyhle organický. Připravuju souhrnný článek, takže podrobnější info čekejte tam.

First Aid Beauty facial radiance pads
Tyhle exfoliační tamponky jsem měla už v plném balení. Miluju je. A když jsem viděla tohle menší, řekla jsem si že bude na léto jak dělaný(plná velikost není moc skladná). Recenze přijde, slibuju.

REN clarifying toner
Další z exfoliační tonik, která miluju, zachránila mi pleť. Na tohle konkrétně mě navnadila Anna Zatím jsem nestihla moc vyzkoušet.

Jurlique calming mist 
V tomhle článku jsem zmiňovala, že jsem rajče, a rozhodla jsem se, že s tím něco udělám. Obecné začervenání a citlivost je druhé jméno mojí pleti a tahle australská značka taky shromažďuje samý bylinný dobro a v blogosféře je dost oblíbená, tak proč nevyzkoušet.
První dojem: Boží, miluju, nikdy byste neřekli, co dokáže tonikum. 

REN evercalm anti-redness serum
Další produkt řešící již zmíněný problém zarudnutí. Ještě jsem nezkoušela, ale moc se těším. A vím, že by na tom nemělo záležet, ale má krásnou lahvičku.

TendSkin the skincare solution for razor bumps
Holení je vopruz. To si asi myslíme každá/ý. Ale někteří z nás jsou ještě požehnáni projevy jako začervenání, zarůstání a tak. Tenhle produkt by tomu měl zabránit, tak uvidíme. Anna na něj nedá dopustit.

Vím, že je toho hodně, ale dala jsem si to jako odměnu za přijímačky, tak mě, prosím, nesuďte. Jinak testuji pomalu a zodpovědně, každý produkt zvlášť, abych měla přehled o jednotlivých účincích každého produktu, neplácávám to na sebe najednou, takže recenze budou chvíli trvat, ale určitě přijdou. Kdybyste na nějakou vyloženě čekali, neváhejte mě popohnat a napsat si o ni.

xx

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji