Emma Hardie amazing face Moringa cleansing balm

by - 15:55


Asi nejslavnější čistící balzám současnosti. Alespoň v blogosféře. Takže je jasný, že to dřív nebo pozdějc muselo přijít i na mě…
Řekněme si to na rovinu, je dost drahej. Ale podle mě stojí za to, to Vám povím rovnou. A když to budete dlouhodobě sledovat a počkáte na nějakou slevu/akci, schytáte pár liber slevy. Jo liber/jinécizíměny, protože ho v čechách neseženete (klasika).
/* začátek hejtu na obal*/
Začněme obalem. Jeho největším mínusem. Klidně by  se mohl jmenovat „úžasný balzám s nejblbším obalem všech dob“. Je to plastovej, tlustej kelímek, s pseudo uměleckým luxusním průhledem na zlaté jádro. Celý to ale není tak pěkný, Když Vám to křupne, že. Už mi tak přišel, a to byl z feel unique.com opravdu pečlivě zabalen. Fakt poměr plast: produkt je asi 1:2. Což je děs, nejen pro cestování, ale i skladování, přepravu a tudíž životní prostředí. Šklebík. Kromě toho prostě teče. Na féra uniká. A to má takovýto mezivíčko(nefunguje). Prostě nechápu, proč není v pumpičce. V pohodě by to zvládal, je totiž měkčí konzistence, pokud ho nedáte do lednice, nebude vyloženě tvrdej. To, že je v kelímku, je taky trochu vopruz musíte ho prostě nabrat prstem, což (kromě přenosu bakterií) není dobrý, vždycky mi kousek zůstal za nehty(to u tak drahýho produktu nechcete).
/*konec hejtu na obal*/
 Pak jsem to vyřešila takovou tou malou špachtličkou kterou někdy dostanete ke krémům na obličej, já si jí vzala v Sephoře (stejně by ji vyhodili, už jsem ji použila na testování krému – do testrů  by se nemělo sahat špinavejma rukama). Jediné plus balení je, že Vám s ním přijde i muslin cloth (žínka pro setření).



Produkt sám je prostě skvělej. Krásně se roztaje a klouže po obličeji, krásně voní a krásně odlíčí makeup (i oční). Po kontaktu s vodou se mění v emulzi. Nepočítejte ale, že ho jen tak ošplouchnete vodou a bude pryč musíte ho setřít muslin cloth nebo ručníkem. Což by neměl být problém, vzhledem k tomu, že s jednou přišel.
Nejdřív jsem s ním „jen“ odličovala, ale teď čím dál častěji propadám double cleansingu (setřu makeup něčím lehčím a pak bohatší čistící balzám aplikuji přímo na pleť) abych co nejvíc využila benefitů a třeba ho nechám tak 5-10 minut působit většinou po dobu koupele, (kdy navíc máte napařený obličej) nebo si udělám masáž obličeje, podle toho jak moc fancy se zrovna cítím xD

Pleť je po použití krásně vyčištěná, hydratovaná a „netahá“.  Myslím, že tenhle cleanser musí sedět snad fakt každému. A jestli máte mastnou pleť, tak tuplem, protože Vás nevysuší a nebude tak popohánět tvorbu kožního mazu. Byl to můj první high-end cleanser a absolutně mě převedl na tu stranu „čištění pleti je zábava a relax“ (já vím, zní to skoro sektářsky). Jasná láska.

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji