NeverMore

by - 9:57


Dneska tu máme  takovou souhrnou recenzi věcí, co nemám ráda nebo se mi nějakým způsobem nezamlouvaly. Nechtěla jsem to tu zaplavit negativitou, tak jsem to sfoukla jedním článkem...


Pantene keratin repair oil
Sáhla jsem po něm, když byl v akci asi za 80, tak jsem si řekla, že mě to nezabije, že olejíček na vlasy jsem zkoušela jen párkrát (orofluido a glisskur a sheseido), ani jeden nenadchl a že tenhle třeba překvapí. HAHA. Prostě asi nechápu tu vlnu olejíčků na vlasy a nevím jestli je to mnou, nebo si prostě vybírám špatný produkty. Přitom vlasy mám suché a krepaté = jasný kandidáti pro olejíčky. NIC . Prostě si to kápnete do ruky, zapracujete do konečků, ty asi tak na 5 minut uhladí. Ale rozhodně nevyživí, nehydratuje. A skončíte s omaštěnejma rukama. Díky, nechci.

Rimmel lasting finish SPF 20
Po pár pozitivních zmínkách zahraničních blogerek jsem se jala vyzkoušet tenhle nový přírůstek. Bylo to zrovna z jara, kdy jsou na mě prostě VŠECHNY makeupy moc tmavý a oranžový, tak jsem sáhla po nejsvětlejším 010 light porcelain. Swatch sice šel do růžova, ale tak hrozný to nebylo. Dokud jsem nevyšla na denní světlo(#proklatýzářivky).Ten odstín je prostě pitomejpitomejpitomej, pravděpodobně nesedí vůbec nikomu a každej v něm musí vypadat jako prasátko, k porcelánu daleko, textura je děsná, jako pudrovitá, nejde zapracovat štětcem,rukama, ničím. A ani jako zesvětlovač ostatních makeupů nefunguje, jen jim přidá to ze svých nejhorších vlastností. Možná to ale bude jen odstínem…což ovšem nemění nic na tom, že je v úplně pitomý tubičce, co teče do víčka a všechno oblemcá. To nechceš.

Maxfactor Creme puff pudr
Tenhle pudřík jsem zakoupila na doporučení, testr taky super, hezky jemně namletý, klasik kulatý balení, řekneš si, že na pudru nic nezkazí.haha. Takže balení klasik plast kulatý (zlatý nápis se sedřel, tak jsem to umělecky vyryla do pudru). Balení chybí ty šroubovací závity, takže se otvírá( #praktik). K pudru samotnému. Nejvíc mi na něm vadí ten odstín. Šáhla jsem rovnou po ostínu transparent, s tím že přece bude průhlednej a ne moc pigmentovanej,  takže bez práce.  Tak to ne. Je hrozně tmavej. I když ho nanášíte v tenountký vrstvě. Což je vždycky výzva, protože je hodně měkkej, takže celkově zábava. Navíc co se týče matujících a setujících schopností, žádná sláva to není tak 4hoďky max. A to, prosím, nejsem super-lesknoucí-se typ. 


You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji