Caudalie elixír krásy

by - 13:01


Vcelku slavný face spritz/mist/spray  nebo jak tomu chcete říkat, jsem  hodila do košíku v záchvatu nakupování, kdy jsem ho prostě musela mít. Četla jsem o něm samé dobro, takže jsem zkousla cenu, a koupila si mini balení na vyzkoušení. A vůbec toho nelituju.

Je to prostě tonikum ve spreji, takže se liší aplikací, nepotřebujete k němu žádný tamponek, což je hrooozně pohodlný. Jeden si neuvědomí, jak celý to najít nějaký použitelný tamponek/vybrat/nalít tonikum/ polít se../ ošudlat obličej/vyhodit tamponek, může bejt ve skutečnosti náročný. Při první  aplikaci je to sice nezvyk (prostě si míříte sprejem do obličeje), ale tomu brzy přivyknete.
Co se týče samotného aplikátoru, neřekla bych, že je nejjemnější, ale žádný drama ani bolest se nekoná(navíc to taky může být tím, že mám zmenšenou verzi). Tonikum samotný by ale možná stálo i za bolest. Je prostě super. Pokud máte rádi bylinkové, svěží vůně a i když nemáte, určitě vyzkoušejte. Je fakt, že patří mezi ty silnější, ale jaktěživ mi nezpůsobilo alergii, nebo podráždění a moje pleť JE citlivá.

Co se týče účinků, sice se nazývá elixírem krásy, ale mladice ani dívka s ukázkovou pletí z Vás přes noc nebude. Pleť ale zklidní, hydratuje a připraví na další kroky péče o pleť. V kombinaci s ostatními produkty umí dělat divy. Dřív jsem se nad větou „připraví pleť na aplikaci dalších produktů“ trochu ušklíbala, ale fakt je to pak rozdíl a z tonika(obecně) se stala má velmi oblíbená součást péče a teď mám pocit, že chci všechny tonika světa. :3

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji