Kiehl's Creamy eye treatment s avokádem

by - 16:53

Oční krém je pro mě v péči nevyloučitelný krok, protože mám 1)suché oční okolí 2)velkou náchylnost k vráskám(čti: už jich pár mám, a pokud se nadobro nepřestanu smát a používat mimiku, což ani jedno v plánu nemám, budou přibývat geometrickou řadou, tak to aspoň chci zbrzdit krémíčkama)
Většina očních krémů je lehkých, aby se vsákly do tenké kůže očního okolí (a taky si asi nikdo nechce kolem očí mazat vazelínu…), ale tenhle kousek je kompromisem mezi obojím.
Co se týče balení, můžete si vybrat ze dvou velikostí klasického kalíšku s víčkem (má i takové to odnímatelné mezivíčko, takže když ho otevřete, nejste upatlaný a taky vám na tuty nevyschne - super ) Uvnitř je zelenkavý vcelku hustý krém, bez parfemace. Při aplikaci krém ale překvapivě klouže, lehce se nanáší a rychle vsakuje. Jakoby se přemění v lehčí konzistenci. Skvěle hydratuje, vyživuje a podle mě i zklidňuje oční okolí. Při aplikaci je nejlepší ho nejdřív nabrat na jeden prsteníček (nebo jakej jinej prst vám vyhovuje) s druhým lehce promnout, konzistence krému povolí a bude se jednodušeji aplikovat. Je vhodný na noc, ale i na den (při použití menšího množství) pod makeupem vám rozhodně nijak překážet nebude.

Mám za sebou už jedno balení, jedno jsem pořídila mamince. Teď jsem bez něj měsíc žila a už to nechci nikdy víc absolvovat.  Sice jsem nezkoušela všechny oční krémy světa(mám velkej zálusk na Origins), ale tenhle jich aspoň tak půlku smete ze stolu.

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji