Pretty posh wishlist

by - 15:58

Někdy mi přijde, že chci všechno, a když ne všechno, tak pořád něco.
Takový ty běžný věci o těch ani snad nemá smysl psát. Ale rozhodla jsem se Vám napsat wishlist (a trochu si i poplakat) o věcech, na který pořád myslím ale jsou moc drahý, takže kromě toho, že na ně prostě nemám (ani peníze, ani svědomí) je mi trapný si je koupit sama pro sebe...

Začneme hned od toho nejdražšího a toho, co nikdy nebudu mít tenhle boží Whistles batůžek. S batůžkama se roztrhl pytel, toho jsme si asi všimli všichni. Většina je ale malých, nevejde se tam ani A4. Tenhle je prostě perfektní. Je hranatý, černý a má přesně ten styl zapínání, co se mi líbí. Taky stojí 280£. To si teda nekoupím, ani kdybych je měla. Ale po nějakým batůžku pořád koukám, kromě toho, že se mi ten trend líbí i praktický. Kabelka se prostě pronese, bolí z ní záda a mít volné ruce taky není od věci. 
(K vidění i v tomhle super videu)


Károvaná šála. Jasně, jsou všude. Ale ty od Burberry jsou prostě nejkrásnější! Obzvlášť po shlédnutí tohoto videa. Oni jsou vůbec hrozně dobří v kampaních a propagačních videích. A vždycky mají super soundtrack.



Aesop maska ze semínek petržele(!). Jílová blogerská klasika. Všichni tvrdí, že krásně vyčistí pleť bez vysušení. A na obličeji neztvrdne na kámen, takže se jednoduše smývá. Takže ji chci.Taky jsem zjistila, že se vyskytuje v jednom Pražském conceptstoru = dvojí pokušení Dopotřebovala jsem totiž Glamglow, takže se mi stýská po nějaký pořádný čistící masce. A protože české drogerky jimi zrovna neoplývají...



Při čtení tohoto článku, jsem totálně propadla rtěnce z vánoční limitované edice od Chanelu. Pokud vím, tak tady jejich limitky nejsou k dostání. Hm. Jenže ji miluju tak, že možná poprosím sestřičky kamarádku z Paříže, aby mi jednu opatřila a poslala. Tak držte palce.



GHD žehlička. Nikdy jsem na nějaké sáhodlouhé úpravy vlasů moc nebyla, ale co jsem se nechala ostříhat, se mi mé lehce vlnité vlasy čím dál víc chce teda zvlnit úplně, nebo narovnat. No a protože o nich pořád mluví Lily s Annou a mají je tak hezky vystavený v Douglasu....



Tak to by bylo. Snobskej wishlist za námi. Se ségrou máme takovou teorii, že když nám dáte vybrat z věcí, u kterých neznáme ceny, stejně si vždycky vybereme tu nejdražší. Máte to taky tak? 

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji