YSL Black Opium

by - 16:37



Já jsem nikdy nebyla vyloženě parfémový typ. Parfémy byly něco, co mě mátlo, nevyznala jsem se v nich a a ze všech beauty kategorií mě bavily úplně nejmíň. Až tenhle krasavec to změnil.
Zpočátku, když ho začaly ukazovat blogerky v různých videích jsem se nad ním i ušklíbala, co to proboha má za balení.A popis sexy vůně taky nebyl vyloženě něco, co by mě nalákalo...


Naše lovestory začala, když jsem s znuděná z nakupování jídla začala prohlížet Elle a tam byl jeho vzoreček. Hrozně mi vonělo. Až tak, že jsem si to Elle koupila(nemám to ve zvyku). Pak mi vůně prostoupila celým pokojem a já pořád očuchávala časák jak nějakej blázen a došlo mi, že  ho musím mít.

Balení mi na první pohled opravdu přišlo přeplácaný a ne úplně chic, ale doopravdy je nakonec krásný. Obzvlášť zblízka, kdy s ním otáčíte, tak se krásně třpytí, ten průhled taky působí moc hezky a celý hezky padne do ruky.

Jeho vůně je opravdu sladká, těžká, spíš večerní. Obsahuje samé dobro- kávu, vanilku, cedr... A po navonění se opravdu cítíte jak královna, smyslně a nakonec i sexy, takže holky fakt měly pravdu a já předsudek :D Výdrž má opravdu dlouhou a provoní snad všechno vaše oblečení.

Závěr je, že ho prostě miluju. Problém je, že mě přivedl k zájmu o parfémy, takže pořád koukám na videa o různých vůních, chodím po parfumerkách a chci skoro každej(pokud možno ještě superdrahej) kousek. Viva la nekončící wishlist.

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji