Batiste suchý šampon

by - 18:44



Kdybych měla sečíst čas strávený mytím vlasů, dopočítala bych se velmi vysokého, ó-bože-tolik-času čísla. Minimálně obden. Ráno. Ještě před školou. (a to bejvalo ještě na střední, kdy jsme prostě každej den začínali v 8, navíc jsem dojížděla ze vsi, což znamenalo vstávačku před šestou tak jako tak). A pak ještě vyfénovat. Děs. Takže jasně, že jakmile jsem se doslechla o něčem, jako je suchý šampon, musela jsem to mít.
Vyzkoušela jsem všechny na menším městě dostupné, podomácku vyrobené, klasický pudr.... Nic nebylo ono a prostě jsem se začala smiřovat s tím, že prostě 100% nefungujou. Jenže...

O Batistu jsem už chvíli věděla, ale nebyla jsem ještě v tak dobrém vztahu s ASOSem, abych ho objednala tam, a nevěděla jsem, že je máme i v Čechách. Až jsem se kvůli studiu přestěhovala do Prahy a při častých návštěvách a okukování v parfumeriích jsem ho našla v Douglasu. Neváhala, koupila, propadla mu. Jako fakt jsem netušila, že můžu mít takhle kladnej vztah ke spreji...

Jak se používá suchý šampon asi už všichni víme,ale pro jistotu: Na rozčesané vlasy nastříkáme z větší vzdálenosti ke kořínkům šampon, když je třeba posuneme pěšinku, nebo rozdělíme na sekce a přidáme. Zkoušela jsem aplikaci i v předklonu, ale není to tak účinné, lepší je to aplikovat cíleně. Promneme prsty vlasy u kořínků (jako při masáži hlavy) a to buď v předklonu, nebo normálně před zrcadlem. Zase rozčešeme. To pro předcházení světlých stop šamponu ve vlasech. 

Nejlepší na tomhle šamponu je právě to, že ty světlé stopy nezanechává. Kdybyste byly jó cimprlich, tak vlasy jsou malinko světlejší, ale pokud nemáte srovnání před a po tak to není poznat. Šampon se zapracovává opravdu lehce, ale hlavně FUNGUJE. S ostatními značkami jsem měla ten problém, že mi svěžest vydržela tak hodinku dvě a pak vlasy splaskly, ulízly se a začaly se lesknout (pokoukáníčko). Ale tenhle ne. A nejen že vlasy zmatní, ale přidá i takovou lehkou texturu, která drží objem a v kombinaci s dalšími stylingovými přípravky se pak dá docela kouzlit.

Mytí vlasů se mi sním podařilo snížit na cca 2x týdně, a když jó nebyl čas, klidně se to dalo vyhrotit i na pět dní nemytí vlasů. Což už je trochu hraniční a jasně,že to nebylo úplně příjemný, protože se vám tam ten šampon, který de facto nasákne maz pokožky hlavy nahromadí...
...ale někdy to prostě jinak nejde a navíc jsem ho chtěla vážně otestovat. Musím říct, že tohle ještě šlo, když jsem měla dlouhé vlasy, ale teď mám takový delší mikádko a do toho se toho tolik neschová (ale taky ho nefénujete tři hodiny).

Co se týče porovnání účinků jednotlivých parfemací je to jednoduše tak, že nejsilnější a nejúčinější je Original, ten voní čistě, vcelku hezky mýdlově. Ostatních vůní mají dost + nějaký speciální řady a tak, ty co jsem zkoušela, měly všechny lehce menší účinek, ale žádná trága, prostě jsem přidala produkt a účinek vyšel nastejno, ale pokud se vám vlasy mastí víc, original pro vás bude nejlepší. Co se týče vůně, nejvíc ji cítíte při  aplikaci, během hoďky dvou z vlasů vyprchá a cítit je jen pro detailním přičichnutí. Což mi vyhovuje, chci vonět spíš parfémem než parfemací produktu na vlasy.

Jedno balení mi vydrží asi tak měsíc a půl až dva, podle toho jak moc jsem líná si mýt vlasy. Balení stojí kousek přes sto korun, což je srovnatelná (a i podstatně nižší) cena než u jiných, za mě nefunkčních, s.šamponů. Navíc vyrábějí i mini kabelkovou verzi (úvodní fotka, pravý horní roh).

Zkrátka Batiste vyhrál, je to šampón šampión, a zatím jediné, za co bych ho měla chuť vyměnit je COLLAB  dry shampoo od Ruth Crilly aka amodelrecommends.com, jenže na ten jsou ze zahraničních eshopů uvalené dodavatelské restrikce a do Čech ho asi ještě chvíli nikdo nedoveze... Asi budu muset na výlet do Anglie :3

xx 

You May Also Like

1 komentářů

  1. ...zrovna jsem přemýšlela, jaký suchý šampon vyzkouším, tak teď už je to jasný!
    Běžím do douglasu. Díky za článek, ráda tvůj blog čtu <3

    OdpovědětVymazat

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji