La Roche-Posay Effaclar duo+ recenze

by - 18:36


Ahoj! Dneska se vracím s další recenzí. Tentokrát je to lehký krém od LRP, který by měl pomáhat v boji s akné a dlouhodobě zlepšovat stav pleti. Jedná se o jeho inovovanou verzi.

Tenhle krémík jsem začala používat po prvních závažnějších problémech s pletí cca v 15(tedy jeho původní verzi), kdy se mi akné hodně zhoršilo a proměnilo v ty ani trochu příjemný, hluboký záněty. Tak jsem naběhla do lékárny, kde ho prodávali v setu ještě s čistícím gelem. Od jeho používání jsem později upustila a nedávno jsem se ho jala zkusit znova, že mi třeba pomůže teď, když už to akné umím zvládat líp.

Začneme klasicky u balení. Tomu se nedá nic vytknout. Jedná se o 40ml tubičku, lehkou, příjemnou do ruky a super na cestování s úzkým aplikátorem, kterým se dá hezky kontrolovat množství při vymačkávání produktu.Krém samotný je lehký, řekla bych tak trochu mix mezi krémem a gelem. Moc hezky se vstřebává, dá se i hezky vrstvit a nezanechává žádný film, nebo lepkavý pocit. Je v celku bez parfemace. 

Takhle zní jako ideální parťák, ale zrovna v mém případě to teda žádná hitparáda není. Nepocítila jsem na sobě žádné účinky, ba naopak mi přišlo, že jsem to jedno procento, kterému v akné naopak přihoršil. Skvělá a strhující hydratace taky nic. Neobstál při prvním používání a už vůbec ne při tom nynějším, kdy svou pleť znám o hodně líp a podstatně víc se vyznám v péči o pleť jako takové. Láska se nekoná, zbylá půlka balení poputuje k ségře do výbavy.
Celkově bych to shrnula asi takhle:


a



A co vy, jak jste na tom s krémama a vůbec péčí o pleť? A zajímal by vás článek o mém postoji k ní aka my-skincare-routine typ článku nebo o akné obecně?  

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji