NUXE Rêve de miel balzám na rty

by - 12:50



Není tomu tak dávno, co tenhle miláček blogosféry, společně s dalším sortimentem značky NUXE, dorazil do českých lékáren. Což mi přišlo dost vhod, stejně jsem ho chtěla koupit ségře (milovnici balzámů na rty) a tak jsem se aspoň vyhla online nakupování. Ovšem následek byl ten, že jsem vzala rovnou dva, jeden i pro mě...


Tenhle medový sen je zabalen v obřím(15g), skleněném(takže i těžkém) kalíšku, což společně s aplikací prstem z něj nedělá nic, co by bylo zrovna travel-friendly. Takže je to kámoš spíš na noční stolek, ale jinak působí dost sofistikovaně a fancy.

Sám balzám má opravdu medovou konzistenci (ale takovýho toho hezky domácího, hustšího medu) a voní sladce, tak jako medovo-květinově. Aplikuju ho nejčastěji na noc, celkem v silné vrstvě. Nepřijde mi, že by to bylo něco na denní nošení. Ne, že by nebyl příjemnej, ale pořád o něm víte a na rtech ho cítíte. Což není nic moc pro mě, ale někdo to má radši. Účinky jsou vážně poznat hned po prvním použití/probuzení. Rty jsou měkké, ranky zahojené. Sice nepatřím mezi lidi s věčně popraskanými rty, ale ten rozdíl prostě poznat je. Celkově z něj nejsem úplně nejvíc unešená (na rozdíl od ségry), ale nepohrdnu, je dobrý mít takovouhle jistotu, co vás nezklame.....nicméně za čtyři kila znova kupovat nebudu. Jestli teda někdy další takovýhle postelový balzám bude třeba, to balení je fakt obří.

You May Also Like

1 komentářů

  1. Výborný balzámek :-) Přes den v tenké vrstvě rty chrání a hýčká. V noci v silnější vrstvě krásně rty hojí a rozmazluje :-) doporučuji! Pro mě to byl DARdárek! :-) B.

    OdpovědětVymazat

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji