ZOEVA rose golden luxury set X Real Techniques

by - 19:22


Dneska přicházím s článkem o štětcích Zoeva, se kterými se v minulém roce úplně roztrhl blogosvět. Samozřejmě jsem neodolala a doplnila svou vcelku skromnou sbírku štětců Real Techniques tímhle rosegold setem.
 Některé kousky se krejí, tak je přirozeně porovnám.

Sada osmi štětců , jednotlivě zabalených v tenké plastikovém obalu na štětinky, přišla v krásné, barevně sladěné, clutch  taštičce, kterou jsem si strašně oblíbila na přenos jak štětců, tak další kosmetiky podélného tvaru. To vše zabaleno ještě v jednom látkovém pytlíku na šňůrku(ten se hodí vždycky).
V e-shopu vše probíhalo hladce, nic k vytknutí.

Štětce jsou všechny na omak hebké, štětinky rovnoměrné, tak akorát dlouhé a těžké. Mám je už skoro rok, tak Vám nejdřív štětec po štětci poreferuju, jak jsem si ho oblíbila, ty jejichž bráchu od RT vlastním porovnám a pak povím něco o stávající kondici.

Začneme těmi největšími na obličej a to zleva:

106 POWDER
Jednoznačně největší štětec s nejdelšími štětinami. Sestříhaný dokulata. To vcelku způsobuje úplně né skvělou ovladatelnost, štětinky se ohýbají a na místa jako strany nosu a brada a podobné záhyby je prostě strašně velkej. Moc jsem si ho neoblíbila, spíš ho používám na bronzer, na tváře je vcelku fajn.
102 SILK FINISH 
Typ buffing štětce pro aplikaci makeupu, (tj. zapracování krouživými pohyby). Je fajn, nezanechává žádné stopy, natož čáry, ani nijak extrémně "nepožírá" tekutý makeup.
127 LUXE SHEER CHEEK
Štětec, na který jsem se těšila asi nejvíc, trochu zklamání. Jak je vidět i na fotce, je nejrozcuchanější, tak jako nejmíň spolehlivej a nanášení tvářenky nijak drasticky nezměnil. Štětiny jsou nejhrubší ze všech štětců sady a teda vůbec skvěle neblendí. šklebík.
110 FACE SHAPE
Štětec určený pro konturování. Ne jen, že HC konturování nijak nefandím a moc často neprovozuju, ale když už, tak jsem si ho pro to neoblíbila. Je to prakticky menší verze 102, kterou používám spíš k roztírání korektoru na bradě a na nose. Ale klidně bych se bez něj obešla.


Teď k těm drobnějším, které rovnou porovnám s RT ekvivalenty.
142 CONCEALER BRUSH
Další zmenšená verze  štětců 102/110. Určená pro roztírání korektoru. Sem tam se pokusím ho na to použít, ale nijak se mi na to neosvědčil. Spíš používám na začišťování linií korektoru,než na jeho zapracování, nebo třeba kolem nosu. Taky bych se bez něj obešla. Jemu podobný od RT je ale určen na oční stíny do záhybu víčka - deluxe crease brush- na což je fakt super a nemyslela jsem si , že něco podobného tvaru by se na to mohlo hodit. Zoeva má na tohle určený další štětec a to:
231 LUXE PETIT CREASE 
Podstatně jiného tvaru, do špičky sestříhaný štěteček, kterým se dá krásně, precizně nanést stín do záhybu očního víčka, nebo, za mě ještě líp, k spodním řasám. Tomuhle není co vytknout.
227 LUXE SOFT DEFINER
Tenhle štětec je takovým základním a zároveň multifunkčním typem pro nanášení očních stínů po ploše celého víčka, když zrovna nemáte revma a ovládáte pohyby své ruky, tak se dá víčko i vystínovat. Mě nejvíc vyhovuje na blendění (budeme předstírat, že je to doopravdový slovo), tedy roztírání do ztracena. S tou svou huňatostí je na to akt dělanej. Pochybuju, že by ho blogerky nadarmo srovnávaly s MAC 217, se kterým sice zkušenosti nemám, ale asi to moc dlouho nevydržím a brzy je mít budu :3. Co se týče porovnání s RT, jsou si sice podobný, ale vystříhaný jsou trochu jinak. RT je špičatější a placatější, takže mi vyhovuje víc na nanášení stínu na víčka a Zoevu pak použiju fakt jen na ten blending.
317 WING LINER
Asi můj nejoblíbenější z celého setu. Maličký, precizní štěteček, který je super jak na linky, tak na obočí (v tomhle pořadí ne bez umytí, pokud teda nejedete Brežněv styl). Je opravdu drobnej a dá se s  ním dosáhnout největší preciznosti a zároveň, když se Vám s tim obočím nechce dát moc práce, tak to tam tak jako ošudláte a máte stejně hotovo. Jak je poznat z fotky, protějšek od RT je podstatně větší a silnější, tudíž zanechává i silnou stopu. Proto bych ho doporučovala spíš na obočí. Pokud si teda nejede linky a la Amy Winehouse...


Teď ještě zpět ke štětcům na makeup. Ten od Zoevy je tvrdší asi tím, že má víc štětin, které jsou pevněji stažené a tak se hůř přizpůsobují tvarům obličeje. Finish zanechává pěknej, ale přijde mi, že s ním je víc práce než od RT, trvá to s ním déle a postrádá to jakousi lehkost. RealTechniques zde vítězí.

Celkově bych to shrnula tak, že něco se víc povedlo jedné, něco druhé značce. Musím ale říct, že lepší pocit mám, a obecně jsou mi příjemnější, štětce od RealTechniques. Jsou měkčí, hebčí a celkově jemnější k obličeji. Nehledě na to, že mytí zvládají podstatně lépe. A to nejsem žádnej ras, to všechny peru opatrně. Přijde mi, že ten chlup prostě mají kvalitnější. Zase to ale neznamená, že bych Zoevu zatracovala, jen bych se spíš zaměřovala na drobnější štětce na oči, které mi přijdou povedenější. 

A co vy, jak jste na tom se štětci? Máte? Chcete? Které? 

xx




You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji