MAXFACTOR miracle touch creamy blush

by - 15:51


Od tý doby, co jsem tuhle tvářenku zahlídla u svých oblíbených bloggerek/youtuberek, mi bylo jasný, že ji prostě chci. Marně jsem čekala až přijde do našich distributory neoblíbených krajů, až při cestě do Německa (a nutném rabování místní drogerie) jsem sáhla rovnou po dvou odstínech. A to prosím zdůrazňuji, že nejsem úplně tvářenkový typ.
Respektive: Fakt ráda bych jím byla, ale má pleť si začervenání obstará sama (#osudrajcete).

Odstíny jsem vybrala dva. První Soft copper hodně přirozená, hnědo-oranžová barva. Musím přiznat , že u stojanu by mě jen tak nezaujala, ale znala jsem ji z různých videí a článků, kde vypadala moc hezky a byla ideálním doprovodem k výraznému líčení. Což je v mém případě spíš červená rtěnka, než kouřová víčka. Působí krásně, přirozeně a určitě je vhodnou složkou no-makeup-makeup líčení, nebo prostě pro holky, co je na tvářenky moc neužije, ale po aplikaci makeupu vypadají jako bledulky.
Druhý, dobrodružnější odstín Soft cardinal je krásně růžový a lehce korálový. Dodává obličeji ten zdravý, svěží a "lepší-spánek-než-já-dneska-nikdo-neměl" look. Její barva je sice hodně výrazná, ale nijak extrémně Vám kombinování s jinými produkty neztíží. Kvůli svým rudnoucím problémům ji nanáším opravdu skromně, protože je vážně dost pigmentovaná.



Ostatně to platí pro oba odstíny. Jsou krásně pigmentované tak akorát, ani moc, ani málo. Jedno lehké přejetí prstem je až až. Navíc se krásně roztírají, blendí a obecně aplikace je hrozně snadná. Opravdu se krásně kontrolují při nanášení, hezky se mísí s bází, žádná zrada. Neobsahují žádný glitter, shimmer, ani jiné třpytivé objekty. Zaschnou krásně do (přirozeného) matna. Co se týká výdrže, tu mají takovou normální. Dvanáct hodin to není, ale zase nikdy nezmizí úplně, jen tak lehce vyprchá, asi jako všechen makeup. Žádné jiné tvářenky teď už prakticky nepoužívám. Na tyhle se prostě můžu spolehnout.

Ještě, co se týče balení, je to klasický plasťáček o 3g, což se může zdát málo, ale fakt Vám to vydrží na vždy (teda samozřejmě, po lhůtě 12měsíců po otevření se kosmetiky zbavujeme, že.haha). Tak jistěže by mohlo být vymakanější, z lepšího plastu a to volný víčko,co si pokaždý musíte někam odložit, taky není hitparáda a nápis se trochu ošoupal, ale to všechno vem čert právě kvůli tomu produktu, co je uvnitř.

Takže až budete mít možnost, určitě jí aspoň swatchněte (budeme předstírat, že je to opravdový slovo). Jinak jsem jí zahlídla i na parfums.cz, takže to nutně neznamená, že se pro ni musíte vydat za hranice, ale zase důvod k výletu dobrej.... 

xx

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji