Random favourites feat. M&S, Bourjois a Real Techniques

by - 21:28


Nejsem ten typ uspořádaného člověka, co je schopný si každý měsíc dát dohromady deset nejoblíbenějších věcí. Mě vlastně na to kalendářní dělení moc neužije, jsem ráda, když vím, co je za den, natož když se v poslední době dělí můj život na dny kdy buď mám, nebo nemám zkoušku/deadline. Nicméně to neznamená, že nemám vůbec žádné oblíbence, jen zkrátka vyberu ty, co nejvíc vyčnívají a rozzářili mi zkouškové.

Marks & Spencer ripped skinny jeans
Začneme asi prvním fashion kouskem u mě na blogu. Při hledání nových černých skinny jsem zavítala do M&S, který má většina z nás zafixovaný jako řetězec pro byznysženy, ale mnohdy tomu tak neni a najde se tam i něco zábavného. Jako třeba tyhle džíny. Maj díry na kolenou (maminka neocenila), otrhané nohavičky (taky ne) a jsou SUPERPOHODLNÉ. Jo. Nevím přesně, co to je za materiál ale tak měkkou a zárověň tvar držící džínovinu, jsem na sobě ještě neměla. Jo, děravý kalhoty jsou obecně pohodlnější než normální skinny, ale tohle je ještě další level. Jejich barva je spíš tmavě šedá než černočerná, maj takový ten lehce opraný finish, což je milé oživení pro mé časté allblackeverything(sometimesboring) outfity. 

Bourjouis Rouge Edition Velvet liquid lipstick in Hot Pepper

Jedna z prvních drugstore tekutých rtěnek, kterou jsem si pořídila zhruba před rokem. Nejdřív jsem byla trochu zklamaná, hlavně kvůli formuli produktu. Není totiž úplně liquid, ale takový krém a přijde mi, že je v něm jakoby nějaký pudřík, nebo tak, půsoví dost suše a tím pádem se i nerovnoměrně nanáší a špatně se s ním dělá konturka. A dlouho schne a je cítit na rtech. Ale. Ta barva, lidi, ta barva. Je prostě krásná, akorát tak na jaro léto, veselá a zářivá. I to mě pořád nutilo ji používat, až jsem prostě přišla na způsob, jak ji nanášet co nejlíp. Zhruba nanesu na rty a rozmažu prsteníčkem jen tak na vytvoření stainu a nedokonalých jakoby omylem nalíčených rtů. Drží krásně, dá se vrstvit, moc nevysušuje a když chci vytvořit perfektní look tak si holt dám víc práce no. 

RealTechniques miracle complexion sponge

AKA levnější brácha Beautyblenderu od mých oblíbených PIxiwoo. Moje první reakce, při tom hypu kolem Beautyblendru byla taková klasik moi: "Ugh, houbičky na makeup, to tu ještě nebylo a ještě se to má namáčet, eww." *oči v sloup*. Ale prostě to večné přemlouvání od internetových holek s tím, že je taak super a když ho ozkoušela i ségra a milovala, tak jsem ho prostě musela mít. A ano, ta houbička je prostě skvělá. A ano, opravdu se před použitím namáčí a zvyknete si na to rychle, protože tak příjemné nanášení makeupu jste ještě nezažily, Je to jako byste si zašli na masáž. Sice trochu pohlcuje produkt ale nijak víc než štetce. Blendí přímo božsky a zanechává superpřirozený a iwokeuplikethis finish. Jediné co mi na něm nesedí je ta hlavní ploška. Kulatá část je prostě pohodlnější a efektivnější. No a tu pravý Beautyblender nemá. Takže časem mě to pokušení stejně přemůže a bude srovnávací recenze. 


Poslední, nemateriální a nezobrazený oblíbenec je škola. Hlavně teda ty lidi v ní. Jako vážně, moji noví friends, jsou ti nejvíc cool, nejzábavnější a nejchytřejší na světě. Celý náš ročník je super, ale tyjo, že nás bude TOLIK na stejný vlně, to mě nenapadlo ani ve snu. Naše společná konverzace je přes večer schopná nastřádat na 1000 (fakt) zpráv, a když se pár dní nevidíme, tak se nám stejská. Máme teď regulérní squad, kterej je klasicky hrozně hlučnej, otravnej, vtipnej a lidi nás nenávidí, obzvlášť když vedle nás sedí v tramvaji nebo v kavárně. Ale to je jen čistá závist. Navíc, nám jednou jedna babička v Louvru řekla, že jsme krásná parta a ať se dál tak hezky bavíme a smějeme. To bylo fakt pěkný a pravdivý. No zkrátka: mám se skvěle a doufám, že Vy taky. 

xx








You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji