Nejoblíbenější cleanser - The BodyShop Camomille cleansing butter

by - 16:26


Já vím, já vím, long time no see.  Nechala jsem se unést létem a trochu jsem to tu zanedbávala, ale tomu už je konec. Abych Vám to alespoň trochu vynahradila, přicházím s božím produktem. Troufám si říct, že změní Váš odličovací život. Je to můj all time favourite a o tom nejvíc svědčí fakt, že už mám asi šesté balení v řadě.

Ve světě bloggingu je tahle heřmánková řada z BodyShopu poměrně známá. Mě z ní nejvíc učarovalo ale tohle odličovací máslíčko. Texturou bych to k máslu ale úplně nepřirovnala, spíš k sorbetu (když už jsme u toho porovnávání s jídlem) . 

Je to krásně lehký hybrid mezi olejem a krémem, který se lehce roztírá, prakticky okamžitě odbourává makeup (hravě i řasenku, panda eyes rock). Po kontaktu s vodou se mění na emulzi, a s ní se odplavují všechny nečistoty, nebo se jednoduše setře navlhčeným ručníkem aka muslin cloth aka můj nejoblíbenější způsob čištění obličeje. Je to zvláštní satisfakce vidět všechen ten makeup dne na jednom hadříku.

Nemá prakticky žádnou parfemaci a vzhledem k tomu, že heřmánek je obecně blahodárná bylinka, řekla bych, že se hodí i pro jedince s citlivou pletí. Po smytí nezanechává žádný film a pleť není vysušená al vytváří tak skvělý podklad pro další vrstvy pečovacích produktů ( nebo aspoň krém, prosím) . 
Pro mě je to základní produkt, který odvede tu nejtežší a nejšpinavější práci, je vcelku dostupný a zároveň nestojí haldu peněz (350Kč, v rámci decentní skincare pohodička ) . Není ho třeba moc, takže vám vydrží měsíce a pravděpodobně vám ušetří víc než přebytečný odpad z odličovacích tamponků a ubrousků. 
Jinak jsem zkoušela i tekutou verzi v lahvičce s pumpičkou, která je asi slavnější a nebyla jsem z ní tak paf. Olej sice odličoval stejně pěkně, ale hůř se nanášel, tekl po rukou i lahvičce, pumpička se zasekávala a balení teklo i při běžném používání, natož na cestách. Tuhá verze se naopak hodí snad všude, neohrožujou ho vyšší teploty, narozdíl třeba od multipurpose kokosového oleje, od kterého se nejvíc liší tím, že je lehčí a hlavně jde pořádně smýt.

Tak jedna óda za námi, ale já opravdu nemám co mu vytknout. Jinak příště se těště na masky. Mám jich totiž asi milion a nedávno jsem s hrůzou zjistila, že na blogu není ani jedna.

xx



You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji