Moudra z Paříže

by - 15:10



Bonjour!
Pokud mě sledujete na instagramu, možná jste si mého menšího výletu do města lásky. Sice nejsem zkušená cestovatelka ani travel blogger, ale víte co, pár postřehů a fotek mám. Prostě měla jsem se tam krásně a chci se o to podělit. Pro profesionální články s reáliemi a kontextem však doporučuji tento blog

Své postřehy jsem se (pro dobro všech) rozhodla shrnout do několika bodů:

Po tom všem, čím si Francie prošla, je Paříž prázdná. Využijte toho.
Vlaječky everywhere (partout) 
Ta pyramida u Louvru je fakt krásná. Ta fronta už tolik ne.
Cestujte, dokud jste mladí, do 26 let máte většinou vstup zdarma = víc peněz na kafe a kosmetiku.
Kávu si ale dávejte jen v kavárnách. Ne v restauracích. Francouzi jsou schopni naservírovat super niche jídlo a pak vám strčí patok s nejsmutnější pěnou na světě a říkají tomu cappuccino. Dobré kavárny hledejte ici.
Eiffelovka je pěkná, i když je mainstream. 
Francouzská televizní zábava je stejně kvalitní jako ta česká. 
Éclair je nejlepší zákusek. I když ve francouzských pekárnách asi žádná volba není špatná.
Sephora na Champs-Élysées je opravdu overwhelming a folle.
Plac před Centre Georges Pompidou je nejvíc cool místo k lehkýmu zevlíčku a pozorování umča nebo jeho pěkných studentů, co si tam kreslí studie.
Pravděpodobně budete chtít byt s jedním z těch rozkošných balkonků, nejlépe blízko vaší nejoblíbenější kavárny
Nenechávejte tam tu CHANEL paletku v limitované edici. Budete toho hrozně litovat, myslet na ní další měsíc a otravovat s tím okolí. 
A teď to vizuo:












Takhle smutná jsem byla bez té paletky

 No a kam jste se koukli o prázdninách Vy? Jinak co se týče CHANEL tragedie, tak neštěstí je zažehnáno, ta kolecke naštěstí přišla do Čech. Sice nebudu moct říkat, že jse si ji dovezla z Paříže, ale to je asi jedno. Takže stay tuned, nebo radši restez à l'écoute ?!

xx



You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji