Origins Clear improvement & Drink up intensive masks

by - 10:31




Po nedávném procházení článků u mě na blogu jsem si uvědomila, že tu ještě není ani jeden o maskách na obličej. A OMG to je paradox, protože na maskách dost ujíždím. Není týdne, kdy bych se alespoň jednou nemaskovala. Miluju je a někdy se poštěstí a i ony milují mě.
 Když jsem zjistila, že feelunique.com začalo distribuovat Origins, skákala jsem radostí a nevěděla co dřív. Dobře, možná ne doslova, ale objednávku jsem udělala hned. K objednávce slavné čistící masky byla miniverze další slavné hydratační masky zdarma, takže šupšup, je to dva za jednoho, nákup odůvodněn, goodbye money, hello pretty skin.

ORIGINS Clear improvement active charcoral mask to clear pores

Vcelku všeříkající název, řekla bych. Pokud máte rádi klasiku, která vám uschne na obličeji tak, že nebudete moci hýbat veškerým mimickým svalstvem, je tohle něco pro vás. Navíc u toho budete vypadat jak na vojenském cvičení, protože je černá. Což prostě NIKOMU ve vašem okolí neunikne a NIKDY  to nezapomene okomentovat. Což Vám bude jedno, protože vy už víte, že ta maska skvěle funguje a stojí i za to, že se špatně smývá. No ano, nejlepší a nejjednodušší zpusob je ji aplikovat před tím, než si dáte vanu/sprchu. Ušetří vám to mytí umyvadla a zapomenutou černotu v záhybech Vaší tvářičky tudíž i případné faux pas. K nanášení používám Foundation brush od Real Techniques, jednoduše proto, že se na to hezky hodí, na makeup jsem si ho neoblíbila a nemám pak černé ruce, na kterých zbyla spousta produktu, která by skončila v odtoku umyvadla (plýtvání já nerada). 
Masku jsem si tedy oblíbila a to v tenčí vrsvě po celém obličeji pro běžné čištění pórů, případně lokálně v silnější vrstvě na ty super podkožní boláky, ty dokáže stáhnout moc pěkně. Co se týče černých teček, ty sice vyčistí, ale spíš krátkodobě, než na vždy.  Pokud trpíte akné, mohla by Vám pomoci hlavně zklidnit a vydezinfikovat. Pokud ne, je dobrá na vyzkoušení, holčičí večery a tak, ale v životě ji nutně nepotřebujete.  (narozdíl od té druhé)


ORIGINS Drink up intensive overnight mask

Tohle je zatím moje fav vyživující maska. Budete ji milovat pokud máte pleť dehydratovanou a ještě víc si ji zamilujete pokud máte pleť i suchou. Pro super mastnou pleť bych nedoporučovala, přeci jen je dost těžká. Má bohatou krémovou texturu, která dodává takový ten pocit úlevy a komfortu pleti (to existuje, přísahám). Docela silně sladce voní po meruňkách. Na tom si sice moc neujíždím, ale pro tohle to přežiju. Aplikuju jí buď samotnou, nebo za doprovodu dalších tonik a sér, pokud jsme já nebo moje pleť extra smutné. Ráno se probudím s krásně hladkou a vyživenou pletí. Dále ji ráda používám, když třeba přijdu odpoledne ze školy, rovnou se odlíčím a nevím co na obličej. Chápejte, večerní rutina ještě daleko, navíc možná večer ještě někam půjdu, takže bude fajn mít pleť hezky připravenou pod makeup. A když ne, tak si ji nechám až do rána nebo smyji a navrstvím další krémíky. Winwin. Prostě jí používám pořád, což jen potvrzuje moji lásku k ní. 

Navíc Origins je teď částečně dostupný i v české Sephoře. Such wow. Finally.

xx


You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji