Omorovicza mud musk, cleanser & mist

by - 14:35




Hello, It’s me ta,  která neodolala dalšímu nákupku na cultbeauty. Ale common, nesuďte mě, byly to produkty, co chci vyzkoušet fakt dlouho a bylo to výhodný. Boxík s kultovní Omorovicza bahenní maskou, cleanserem a k tomu legendární facial mist aka best smelling mlha všech dob zdarma. No neber to. 


Omorovicza je budapešťská kosmetika težící z tamních minerálních vod a lázeňských způsobů. Což znamená, že vědí, co dělají, ale že si za to taky zaplatíte. Rovnou Vám říkám, že to za to stojí,  miluju je už teď, bez tý masky nechci nikdy bejt a taky yolo a treat yoself.

Omorovicza Deep Cleansing Mask


Kultovka, která mě překvapila texturou. Je to opravdu jemný bahýnko, žádnej jíl, co vám na obličeji popraská a ztvrdrne a vy si pak připadáte jak čerstvě uplácanej keramickej výrobek. Krásně voní, takže použití je zároveň aromaterapie a nejvíc na ní je, že FAKT FUNGUJE. Je to nejefektivnější maska kterou jsem kdy zkusila, čistí póry, ale nevysušuje, navíc mám pocit, že fakt hloubkově léčí pleť. Od použití se mi neudělal žádnej bolák, všechno zklidnila. Nutno podotknout, že se nedoporučuje dávat den před nějakou velkou událostí, protože vytahuje na povrch nečistoty, kterých se během dalších dní zbavíte, ale já takovou zkušenost nemám.

Omorovicza Thermal Cleansing Balm


Asi víte, že miluju odličovací balzámy. A taky jsem dost vybírává. Tenhle je moc příjemnej a rozhodně kvalitní. Voní sice trošičku divně, ale to taky znamená, že tam neni navíc zbytečná parfemace. Hezky se roztírá, má ale od bahýnka černou barvu, což Vás zpočátku trochu zmate ale klídek, všechno se smeje a pokožka je hydratovaná a čistá, tak jak to chcete. V podstatě mu nemám co vytknout, ale Emma je pro mě pořád top.

Omorovicza Queen of Hungary Mist

Tonika mám taky hodně ráda. obzvlášť ty se kterýma se nemusí používat tamponky, hezky voní a hodně hydratují. Což tady naše Maďarská královna splňuje. Taky se mi líbí ten rozprašovač, vytváří totiž fakt tu nejjemnější mlhu, žádná sprcha, kterou si míříte do obličeje, jako je tomu třeba u La Roche Posay Serozincu. No ale nebudem si lhát, je to velice dekadentní produkt, který v životě nutně nepotřebujete. Asi radši ty peníze utratit za hydratační sérum. To ale neznamená, že ji nemiluju. 


Když to vezmu kolem a kolem, ten hype si značka zaslouží. Je sice na tý dražší části cenový osy,  ale tak zas podpoříte braty z Visegrádský čtyrky, takže je to vlastně dobrej skutek. 
Taky cenim to, že je všechno krásně zabaleno ve skle, což sice neni travel friendly ale zase hodně přátelský k přírodě, což je důležitější.  Zkrátka je to láska. A kdyby Vás zajímala, můžete jí okouknout v Praze v Ingridents na Jáchymově ulici, jsou to zlatíčka, určitě Vám budou ochotni dát i vzoreček na ozkoušení. 

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji