The Maybelline eraser eye korektor

by - 15:00



Pokud jste se zrovna nenarodili s perfektní pletí (ahoj Zizi), nebo (stejně jako já) jste vyhráli jackpot v podobě problematické pleti a kruhů pod očima, asi Vám neunikl hype kolem tady toho Maybelline korektoru.
Ten byl sice dlouho nedostupný v ČR (klasika, playin’ hard to get), teď už je tomu ale jinak. Ale tak máte mě, která si ho objednala už buhví kdy z internetů, aby ho vyzkoušela první. 

No nebudu to protahovat. Ten produkt vůbec nechápu. Houbička dobrý, bakterie mě nestresujou, beztak toho nebude míň něž u milionu jinejch korektorů, který nejsou vakuově balený. Obal je vcelku efektní i efektivní. Ale omg ten produkt. 




Divná barva, hodně pigmentu, špatně se blendí a působí nepřirozeně.

Nechci tady z toho dělat nějaký ubrečený omlázko forum, takže už to nebudu protahovat, ale mně teda vůbec nesedl, takže před nákupem rozhodně vyzkoušejte tester a zkoukněte na denním světle. Nebo si rovnou kupte tady mýho oblíbence

Kruhům pod očima zdar
 A. 



You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji