A Rather British Drugstore Haul

by - 14:10


Well hello to you my sweet darling friends! Před pár týdny jsem se octla na Ostrovech, přesněji v Cambridge. Nikoliv za účely studijními (lol kdo mě zná ví, že to není my kinda thang), hlídala jsem tam pejska, co měl páníčky na dovolené. Já vím, sen. Kromě venčení, vycházek do města a trávení času s kamarádkou, co má ambice a reálně studuje na LSE (which makes me rly proud), bylo moji další častou aktivitou bloumání po Boots a Superdrug. Drogerkových rájů a prodejních míst věškeré kosmetiky, jež známe od britských beauty gurus.


Samozřejmě, že bych si to nejraději nakoupila všechno, nicméně finanční, váhové a konzumní limity mi to nedovolily. Proto jsem se řídila několika jednoduchými pravidly, která mi pomohla osvobodit se od rozhodovací paralýzy a general overwhelmu of all that beauty shizz. Ačkoliv zde můžu působit jako captain obvious, pro člověka, který by si nejradši pořídil opravdu všechnu kosmetiku světa, jsou tyto směrnice opravdu stěžejní.


  • Rešerše. Nejen vědecká práce ji vyžaduje. Juknout na top tips Vašich nejky influencerů Vám usnadní výběr.
  • Nekupovat primárně to, co si můžu pořídit online. Aka nadnárodní prodejci to jistí (feelunique, lookfantastic nebo asos)  swatchuju, memoruju, pokud si vzpomenu na produkt i doma znamená to, že ho opravdu chci a objednávám, pokud ne, skončí v propadlišti dějin, nebo až v příštím nákupním košíku. 
  • Privátní značky. To vychází z tipu č. 2, jednoduchá logika je ta, že produkty vyráběné přímo pro prodejce (stejný princip jako třeba albert quality u řetezců s jídlem), nikde jinde než u řečeného prodejce neseženete. Společným jmenovatelem takovýchto produktů je nízká cena a obecně dobrý poměr cena výkon. Tyhle utracené pennies nezabolí. 


Tak tohle zhruba k mému rozhodovacímu procesu a nyní k jednotlivým produktům, plus rychlo recenze.

Superdrug Vitamin E Hot Cloth Cleanser

Na doporučení mojí oblíbené Nadine Bagott, lehký krémový cleanser. Vyjde na necelé 4 libry v obřím balení i s muslin cloth. Krásně čistí, hydratuje, pleť zanechává hebkou, klidnou a ready to party s dalšími produkty. Za mě top pick tohoto haulu.


Botanics Organic Hot Cloth Cleanser 

Ze superdrugu se přesouváme do Bootsu. Tip pro změnu od Caroline Hirons, tužší balzámek, krásně rozpouští makeup, very organic (jako mě na tohle moc neužije, protože jsem skeptická ohledně eko kosmetiky a často se jedná spíš o greenwashing marketing shizz). Působí tak nějak víc luxurious, než stojí, což je vždy velice příjemné.

Your Good Skin Cleansers

Další Bootsí privátní značka má ohledně čistících produktů vcelku divoké portfolio, nicméně já klasicky vybrala krémové či balzámové textury, protože mléka ani micelárky mě moc neberou. Mají hodně podobný design a liší se jen textem, ale každý je jiný. První dva, Nourishing Hot Cloth a Comforting gel se nijak extremně neliší, záleží jestli máte radši gel, nebo balzám. Nourishing se docela podobá Emmě, kdyby byla tekutější (a ne tak fancy, but still..). Potom mám ještě jeden, s kyselinkou salaciliovou, co se lepí na olej a čistí póry.  A to je, prosim Vás,  krásný nález aktivní ingredience v drugstore skincare, pokud máte černé tečky, kupujte, je moc fajn.

SPF 30 Anti-Oxidant Day Cream

Pokud něco ve svém životě hledám (kromě smylsu lol), je to krém se sluneční ochranou, který budu mít vyloženě ráda. Nebudu vás napínat, tenhle to není. Opět se blyštím jak diskokoule a makeup na nem nesedí. Nevadí, vyplácám v domovině na venkově, kde nikoho nepotkávám a netrápí mě, jak vypadám.

John Frieda Sheer Blonde Go Blonder 

Kupovala jsem z musu, žádný jsem si tam nevezla, přece neponesu dříví do lesa, stejně jsem si chtěla zkusit nějaký, co tady neseženu. Žádný mě neuchvátil, tak jsem vcelku random zvolila tady Johnyho a ten mile překvapil!! Vlasy velice hebké a lesklé, minimální investice, navíc se dá koupit i na notinu.  Takže si notuju, protože jsem nedávno odbarvila (lehce melírek) a guuurl, moje vlasy crave some moisture.

Maybelline Urban Cover

Chěla jsem ho pro Vás vyzkoušet dřív, než se dostane do Čech. Je to dupe slavného IT Cosmetics CC. Jenže jsem retard a vzala si špatný odstín. respektive jsem nečekala, že se v Británii opálím. Ano. I já. V Cambridge se jezdí všude na kole a zrovna vyšlo počasí, takže jsem se opálila. Chápejte to tak, že mám barvu, co má většina populace v zimě. Nicméně nejsvětlejší odstín tohoto, v zahraničí již velice oblíbeného makeupu, by seděl mému zimnímu já, a tak nemůžu pořádně otestovat produkt, protože v něm prostě vypadám, jako bych se přetřela bělobou. Texturka je ale přijemná.

Max Factor Creamy Blush v odstínu Soft Copper

More like Dreamy Blush. Psala jsem tady o nich už někdy v pravěku a pořád to platí. Nejky tvářenky, pitomé balení. Ano, tu starou pořád mám, ale je tak rozbitá, že jen čekám, kdy se rozpadne úplně. A tahle už je taky prasklá, protože jsem kopyto. Nicméně za ten odstín stojí i za nablblé balení. Hnědooranž, co, dle mých osobních statistik, sluší každému typu pleti. Seženete i u přátel z NDR nebo na internetech.


Seche vite Top Coat

Topcoat, co má francouzské nomen omen, urychluje schnutí. Jako zatím to funguje, dokonce mě to i motivuje si lakovat nehty, ale nevim, nikdy se v tom necejtim, přijdu si pak moc načančaná bréca. Přitom na ostatních se mi to líbí, klasika. Lak, co buď odstartuje moji malířsko-nateračskou éru, nebo se vzdávám a po vzoru Marie Kondo se zbavuji těch laků, co ve mě neprobouzí radost.

Kolínská No. 4711

 Údajný dupe pro Tom Ford Neroli Portofino. Tak to tam za 5 liber asi nenechám, žejo. Lahvinka krásná, flakon, co byste našli u prarodičů v koupelně. Kolínská se v čechách používá spíš jako chlapská záležitost, ale tak gender je stejně sociální konstrukt, v kosmetice absolutně. Voní hezky, lehce retro, ale není to úplně můj typ, zanechávám u rodičů v koupelně. Pořád ale mnohokrát lepší, než mega seksi playboi viktoria sikrit z drogerky za stejnou cenu, takže pořád doporučuju.

VO5 Dry Texturizing Spray

texturazing spray, co by měl být dupe slavného drahého a krásného oribe dry texturizing spray. So far not impressed, ale nevzdávám to.

Well that was rather exhausting, wasn’t it //insert british accent//. Vesměs se musím pochválit, vyloženě provar není nic, nelituji žádného kousku. Pokud mi uniklo něco, co Vy na ostrovech milujete (kromě obecného britství), tak neváhejte komentujte, nebo slidněte do DMs na insta.

Mohla bych předstírat, že nejsem marnivá a nenakoupila jsem si tam další milion věcí v charity shopech, ale tohle je strašně transparentní prostor, mám hodnoty. Materiální.

Otázkou zůstává, zda to chcete vidět.

PS: Omlouvám se za mnoho anglicismů, jenže já jakmile se naladím na Britanii, Jungman se otáčí v hrobě ještě víc, než obvykle. Přístě místo muslin cloth radši použiju čistopleťoplenu, ok?

Tak zatim, A.

You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji