Empties a další neplýtvací technika

by - 21:53



Buongiorno, v návaznosti na minulý článek o neplýtvání a skalpování vám přináším další, přímo revoluční techniku, jak ze svých lotions and potions vytřískat co nejvíc. GRAVITACE. Such wow. A pak taky recenze těch produktů z prázdných nádob. 

 Sice se může zdát, že jsem generál obvious, ale nevěřili byste, kolik si neuvědomuje, jaké množství produktu zůstává v lahvičkách, když se vyhazují. Většinou nejsou průhledné, takže to člověku prostě nedojde. Toto je klasické zátiší z mého pokojíku, kde nechávám skapat do jiné uzaviratelné nádoby cokoli, co se dá postavit na hlavu, než lahvinky definitivně zkapou v recyklačním zařízení.  Fakt, lidi, vytřískáte z každýho produktu ještě tak 5 použití. I kdybyste si to měli natřít jen na třeba na chodidla, je to lepší než vyhodit. Taky se může zdát, že ta balení jsou nedobytná, ale to je kvůli přistupu vzduchu, aby nepůsobil na produkt. Prostě logicky se ten produkt dovnitř nějak dostal, takže pujde i ven. S trochou fištróna rozeberete každou lahvinku a ještě se vzděláte v oblasti mechaniky a obalového průmyslu. A líp vytřídíte. 

Aby se nejednalo jen o neplýtvací buzeraci a ekoterorismus,  uděláme si z toho klasický bjutyblogerka formát: empties. Jop, to když se člověk probírá svými kosmetickými odpadky a vypráví, jak se mu s nima žilo, když byly ještě funkční. 
Stejné produkty jiných značek. Jiná formulka, ale stejná lehká gelová textura, co hydratuje. Neurazí, nenatchne. V tom nejlepšim slova smyslu. Klasika, kterou nic neztratíte. Kdybych si měla vybrat jen jedno, tak určitě to od LRP, protože neni parfemované. 
More like Nevercalm. Pokud jste tady u mě na blogu, nebo v mém životě jako doma, asi víte o mém problémku s červenáním pleti. Jsem prostě přecitlivělá lol. Tudíž cokoli má na sobě anti-redness, calming a jiná klíčová slova, ihned kupuju. Ovšem toto byl monstrózní fail, protože jsem po něm byla ještě rudější. Co víc, moje ségra taky. Sice vypadáme a mluvíme stejně, ale pleť máme dost jinou, takže je to relevantní argument. Přitom jejich cleanser ze stejné řady je super. Osobně rozhodně nedoporučuju. 
Tohle jsou moje nejoblíbenější kyselinky ever, jediná kyselina glykolová, po které nerudnu, čistí pleť a hodně účinné jsou i při boji proti akné. Chemická exfoliace forever. Jemné natolik, že můžete používat každý den. Navíc je pořídíte i na asosu, takže při jarních slevách můžete přihodit i je. 
Můžete si přečíst podrobnější recenzi, kde jsem byla ještě shovívavá,  ale long story short. NE. Proto mi taky trvalo tak dlouho ho spotřebovat, protože mi prostě nesedl. Nehledě na počasí, roční období nebo stav pleti. Neudělal pro mě vůbec nic. Vždycky mě to akorát naštvalo. A ta textura, hutnost formule dost podobné krému Nivea, taky není nic pour moi. I když jsem si jistá, že tam jsou lepší ingredience. Výsledek stejný, bohužel.
Jako moc v poho a příjemnej krémík, který hodně hydratuje, ale já prostě radši ten od Clinique
Jak jsem psala tady v adventním kalendáři, dost mě překvapil, myslím, že si ho při nějaké slabší nákupní chvilce koupím v plné verzi. Jako k životu ho nepotřebujete, ale fakt hezky voní a hydratuje.

Tak a teď už můžu ty lahvinky v klidu vytřídit. I když já se jich jen těžce vzdávám, mám je ráda, až si někdy připadám jako člověk s takovou tou shromažďovací nemocí. Od krému oslí můstek k pychickým poruchám. Wow to jsem to s tim obsahem dopracovala, co.

S přáním hezkého dne
A. 





You May Also Like

0 komentářů

napiš mi sem nějakej komentík, ať vim co si o tom myslíš <3 děkuji